Bancomatul Euronet mi-a luat comision de 33 de euro in Grecia! Ce pot sa fac?

Buna ziua,
Mi s-a intamplat ca in Grecia sa am nevoie de cash si singurul atm apropiat era unul euronet.
Cardul meu este in euro, aveam euro pe el (normal), l-am folosit in Germania, Belgia, Olanda etc si nu mi s-a luat comision, asa cum aveam contract cu Unicredit.

Am introdus cardul in bancomat si nu m-a interesat ce scrie pe ecran, eu stiind ca am 0 comision, am primit cei 200 euro solicitati si
surpriza: comision de 33 euro la retragere!

Cum au procedat talharii de la Euronet Grecia: mi-au facut schimb valutar din euro in lei, apoi din lei in euro si mi-au eliberat banii...

Asadar la o retragere de 200 euro am platit 33 euro comision prin aceasta manevra.

Poate faceti public acest lucru macar cei care nu au "beneficiat" de aceasta manevra sa fie atenti de unde ridica banii.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
banccomat-euronet-reclamatie

bancomat-euronet-reclamatie

Stimate domn,

Pe site-ul oficial al Euronet Romania, euronetworldwide.ro, nu exista informatii cu privire la comisioanele Euronet percepute utilizatorilor romani de carduri folosite in strainatate, ci doar la bancomatele Euronet din Romania, care sunt cele stabilite de bancile emitente ale cardurilor.

De aceea, am intrebat conducerea Euronet Romania de ce vi s-a luat comisionul de 33 de euro, care mi-a raspuns ca “din motive de confidențialitate, putem rezolva orice solicitare pe care titularul cardului o adreseaza direct la: www.contacteuronetworldwide.com. Nu suntem in masura sa mai răspundem la alte e-mailuri despre această solicitare.”

Consider ca nu e profesionist si nici etic ca reprezentantii unei firme straine in Romania sa nu poata oferi informatii cu privire la problemele pe care le intampina utilizatorii romani de carduri atunci cand folosesc ATM-rile Euronet, oriunde in lume.

Va sfatuiesc, asadar, sa faceti o reclamatie la Euronet, la linkul indicat mai sus, in care sa solicitati rambursarea comisionului perceput in Grecia.

De asemenea, va recomand sa faceti o reclamatie si la Unicredit, care ar fi trebuit sa va avertizeze si sa va informeze cu privire la comisioanele percepute de Euronet in alte tari.

Daca nu primiti inapoi comisionul, va recomand sa faceti o plangere la Protectia Consumatorului, pe site-ul ANPC, la acest link, precum si la Centrul European al Consumatorilor din Romania (ECC Romania), la acest link, care rezolva problemele cu firmele din alte tari europene.

Reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit de la Euronet si Unicredit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


1 × = 6