BCR nu mi-a inchis contul, cum am cerut la telefon, iar acum am de platit 300 de lei. Ce pot sa fac?

Buna ziua,
In 2014 am avut un card de salariu la BCR, pe care nu l-am mai folosit, pentru ca m-am mutat cu serviciul. Am cerut atuncila banc, prin telefon, cum au facut si alti colegi, sa fie inchis acel cont si cardul atasat, iar de la banca mi-a spus ca nu e nicio problema se va inchide. Acum, BCR imi spune ca am o datorie la ei de 300 de lei pentru ca nu s-a inchis acel cont. E corect? Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac. Va multumesc


Raspuns
bcr-inchidere-cont-reclamatie

bcr-inchidere-cont-reclamatie

Stimata doamna,

Sfatul meu e sa faceti o reclamatie la BCR, telefonic, prin e-mail sau in scris la o unitate, in care sa le cereti sa va anuleze datoria, dat fiind ca ati solicitat telefonic inchiderea contului.

Nu uitati sa va asigurati ca reclamatia a fost primita si inregistrata, cu data aferenta, astfel incat sa calculati un termen de maxim 30 de zile in care trebuie sa primiti raspunsul.

Daca BCR nu va rezolva problema, ulterior puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor (ANPC).

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit de la banca, ca sa va ajut sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 × = 28