Ce fac daca am introdus parola gresit la myBRD net si s-a blocat?

Am introdus parola gresit la myBRD Net. Mi s-a blocat parola. Sunt in SUA si tel.de contact din RO nu este compatibil in SUA. Nu am telefon aici. Doresc contactare urgenta pe adresa de email.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


− 1 = 7