Ce trebuie sa fac daca nu pot accesa serviciul My BRD Net?

Buna ziua,
Sunt un utilizator BRD-Net si nu pot accesa serviciul My BRD Net. Va rog sa ma ajutati.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:
- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


8 + 3 =