Cum activez alertele SMS pe telefon, pentru a afla cand imi intra salariul in cont?

Vreau sa activati optiunea pentru ami trimite SMS cu salariul pe care imi intra in cont la BRD, ca nu pot afla cum sa fac.va multumesc


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Pentru a primi SMS pe telefonul mobil atunci cand va intra salariul in cont, va trebui sa va abonati la serviciul de alerte prin SMS al BRD, denumit myBRD SMS.

Pentru a afla modalitatile de abonare si de semnare a contractului, va rog sa luati legatura cu BRD la urmatoarele date de contact:

– Tel Verde: 0800 803 803

– Telefon fix: 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie

– Telefon mobil: *BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone

– Email: vocalis@brd.ro

TARIF / COMISION Utilizare MyBRD SMS (Servicii de Banca la Distanta):

– Comision de gestiune lunara: 2 RON
– Furnizare informatii privind soldul contului curent: 0.9 RON
- Furnizare miniextras: 0.9 RON
- Mesaj SMS receptionat (cu exceptia celor pentru furnizarea soldului si miniextras): 0.9 RON

Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema sau daca aveti nevoie de ajutor sau de alte informatii.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

30 raspunsuri la “Cum activez alertele SMS pe telefon, pentru a afla cand imi intra salariul in cont?

  1. Canta Doina

    Pentru a putea vedea soldul contului de pe telefon, trebuie neapărat de mers la bancă? Nu se poate face contractul si prin telefon, ținând cont că suntem în stare de urgență?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pentru a va activa alerta la telefon, trebuie sa aveti Serviciul MyBRD SMS cu 20 alerte de tip SMS incluse/lună, care costa 2 lei/ lună. Sunati la BRD, la tel 021 302 61 61, pentru acest serviciu. Daca sunt probleme, reveniti la mine. Vasile Coman, tel. 0723292899

      Reply
  2. Răboj George

    Am aceiași problema. Am făcut luna trecută contract cu banca pentru activarea SMS alert dar până acum nu am primit nici un SMS
    Ce mă sfătuiți să fac ?

    Reply
    1. admin Post author

      Trimiteti la BRD o reclamatie prin e-mail, la adresa: mybrdcontact@brd.ro, in care puteti cere si rambursarea comisionului pentru serviciul de alerte SMS pentru luna in care acesta nu a functionat.

      Daca nu primiti raspuns de la BRD, sau daca nu vi se rezolva problema, trimiteti o reclamatie la ANPC (protectia consumatorilor), pe site-ul ANPC: http://reclamatii.anpc.ro/

      Reveniti la mine daca nu reusiti sau aveti nevoie de ajutor.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  3. Andreea Sabrina

    Bună seara am si eu o problemă am activat acum vreo 3 săptămâni sms-urile când primesc bani in cont si am primit un cod eu am dat resetare telefonului si l-am pierdut ce pot face in acest caz?

    Reply
  4. Croitoru Lucian

    Am primit un SMS pe data de 18.01.2019 cu textul Serviciul MyBRD SMS a fost activat. Codul pin este….Va rugam sa schimbati codul PIN prin transmiterea unui SMS la 1701 cu sintaxa:PIN SP PIN_NOU_PIN_NOU. Nu am solicitat niciodata activarea acestui serviciu. Mentionez ca am activ doar serviciul MyBRD NET. Ce trebuie sa fac in aceasta situatie?

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la BRD, la tel 021 302 61 61, si cereti dezactivarea serviciului alerte prin SMS.

      Reveniti la mine daca aveti probleme.
      Vasile Coman

      Reply
  5. Pencu adriana

    Buna ziua ,cum pot dezactiva serviciul my brd sms fara sa mai merg la banca,deoarece la Navidari este mereu aglomerat .Multumesc

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la BRD, la tel 021 302 61 61, si cereti dezactivarea serviciului alerte prin SMS.

      Reveniti la mine daca aveti probleme.
      Vasile Coman

      Reply
  6. NECHITA IOANA ALEXANDRA

    Cum pot activa mybrd mobile sau ce pot face pentru a primi mesaj cand imi intra bani.

    Reply
    1. admin Post author

      Pentru activarea mybrd mobile trebuie sa mergeti la BRD pentru a incheia un contract. La fel si pentru a primi SMS-uri pe telefon cand va intra bani in cont.

      Reveniti la mine daca nu reusiti.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  7. Buca Viorica

    Am fost la bancă și am făcut contractul pt a primi SMS cu ce bani îmi intră în cont și am primit un SMS cu un cod pin apoi îmi spune sa modific acel cod am incercat de trei ori și mi-au trimis SMS înapoi că e blocat.este o problemă,mai pot primi SMS cu bani care îmi intră? mulțumesc.

    Reply
    1. admin Post author

      Sigur ca trebuie sa primiti SMS, daca ati facut contractul.

      Sunati din nou la banca, la tel 021 302 61 61, si spuneti-le sa va trimita un nou cod PIN, pentru a putea activa serviciul de alerte.

      Reveniti la mine daca nu reusiti, sa va ajut eu.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  8. ILIE MIRELA LAURA

    Buna seaea. As dori sa dezactivez my brd mobile sms (adica abonamentul acela de 2 lei) ptr.ca oricum sunt notificat prin aplicatia my brd. Ptr.numarul de tel: 0722155089. Multumesc

    Reply
  9. niculescu cornelia

    buna ziua,am fost in ag carol pt activare alerta SMS prin telefon pentru a afla cand intra banii in cont si mi au spus ca nu pot sa mi activeze serv deoarece pana la sf luna unitatea se desfiinteaza..intrebarea este-cat dureaza activarea unui asemenea serviciu ? 3 sapt ? m a indrumat spre alte agentii din bucuresti dar eu sunt bolnava de cancer si nu am voie sa ies pe vreme rece
    nu pot activa de acasa ? de pe internet ? mentionez ca sunt muta si nu pot comunica telefonic
    va multumesc pentru intelegere si va doresc o zi placuta,
    cornelia niculescu

    Reply
  10. Paula Cristina Diosi

    Eu las în fiecare lună câte 10 lei pe card pentru sms iar luna următoare înainte de salariu îmi dezactivează sms si îmi spune e că nu am suficienți bani pe card. Dacă sms-ul e 2 lei la 10 lei cât las pe card cum nu e suficient? Câți bani să las atunci pe card că nu mai stiu.

    Reply
    1. admin Post author

      Stimata doamna,

      Abonamentul lunar pentru a primi SMS-uri este 2 lei pentru cardurile de debit si 5 lei pentru cardurile de credit, dar suplimentar banca va ia cate 90 de bani pentru fiecare SMS primit. De exemplu, daca primiti 10 SMS-uri, aveti de platit 9 lei, plus 2 lei comision administrate, deja sunt 11 lei, iar daca aveti card de credit, in total se fac 14 lei.

      In acelasi timp, s-ar putea sa aveti de platit si alte comisioane lunare pentru card, in functie de cardul pe care-l detineti.

      Va rog sa-mi spuneti ce tip de card aveti la BRD si cum il folositi, pentru a va spune cat aveti de platit lunar.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  11. iordache ion

    am serviciul activat si de 3 saptamani nu mai primesc mesajele cu debit si creditari…am sunat la banca si mi sa spus ca totul e in ordine…dar tot nu primesc mesajele

    Reply

Dă-i un răspuns lui admin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


1 + = 8