Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?

Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrdmobile

mybrdmobile


Stimate domn,

Pentru activarea myBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

Pasul 1: Descarci pe telefon aplicatia MyBRD Mobile

Pasul 2: Semnezi contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD, dupa care primesti de la BRD o parola unica si un cod unic de activare, acesta din urma prin SMS, pe numarul de telefon precizat in contract

Pasul 3: Iti setezi in aplicatie codul PIN de acces si autorizarea tranzactiilor, dupa care poti folosi aplicatia pentru a-ti verifica contul de pe telefon, pentru a face diverse plati sau transferuri de bani, plati facturi etc.

Daca ai avut aplicatia pe un telefon mai vechi, poti folosi datele de logare si pe aplicatia din noul telefon.

Daca ai uitat parola, tot ce trebui sa faci, pentru a primi o noua parola, este sa suni la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

Poti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa introduci codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si vei primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

11 raspunsuri la “Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?

  1. Andrei N

    nu poți folosi datele de logare (ID cont + Pin) de pe telefonul vechi pe cel nou pentru că la fiecare reinstalare a aplicației (chiar și pe același telefon) îți cere ID de activare + codul OTP primit prin sms, pe care le obții după contactul cu un consultant. aplicația este de 10 ori mai proastă decât cea a celor de la ING iar faptul că dezvoltarea ei e externalizată arată cât de prioritară este pentru BRD.

    Reply
  2. Stefan Elena

    Intr-adevar, Andrei N are perfecta dreptate. Tocmai mi-am reinstalat aplicata pe acelasi telefon, in urma unei resetari a telefonului am pierdut datele. Am crezut ca avand o parola, ma pot loga fara probleme…dar se pare ca m-am inselat. Nu mi se pare normal ca la fiecare resintalare, sa fiu nevoita sa merg la banca pentru aceasta aplicatie!

    Reply
    1. admin Post author

      Trebuie sa sunati la BRD, la numarul +40 21 302 61 61, pentru a primi o noua parola.

      Reveniti la mine daca nu reusiti.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


8 + 1 =