Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?

Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrdmobile

mybrdmobile


Stimate domn,

Pentru activarea myBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

Pasul 1: Descarci pe telefon aplicatia MyBRD Mobile

Pasul 2: Semnezi contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD, dupa care primesti de la BRD o parola unica si un cod unic de activare, acesta din urma prin SMS, pe numarul de telefon precizat in contract

Pasul 3: Iti setezi in aplicatie codul PIN de acces si autorizarea tranzactiilor, dupa care poti folosi aplicatia pentru a-ti verifica contul de pe telefon, pentru a face diverse plati sau transferuri de bani, plati facturi etc.

Daca ai avut aplicatia pe un telefon mai vechi, poti folosi datele de logare si pe aplicatia din noul telefon.

Daca ai uitat parola, tot ce trebui sa faci, pentru a primi o noua parola, este sa suni la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

Poti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa introduci codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si vei primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


4 × 6 =