Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?

Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?


Raspuns
mybrdmobile

mybrdmobile

Stimate domn,

Pentru activarea myBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

Pasul 1: Descarci pe telefon aplicatia MyBRD Mobile

Pasul 2: Semnezi contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD, dupa care primesti de la BRD o parola unica si un cod unic de activare, acesta din urma prin SMS, pe numarul de telefon precizat in contract

Pasul 3: Iti setezi in aplicatie codul PIN de acces si autorizarea tranzactiilor, dupa care poti folosi aplicatia pentru a-ti verifica contul de pe telefon, pentru a face diverse plati sau transferuri de bani, plati facturi etc.

Daca ai avut aplicatia pe un telefon mai vechi, poti folosi datele de logare si pe aplicatia din noul telefon.

Daca ai uitat parola, tot ce trebui sa faci, pentru a primi o noua parola, este sa suni la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

Poti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa introduci codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si vei primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

44 raspunsuri la “Cum activez aplicatia my brd mobile, pe noul telefon?

  1. Dorina

    Bună seara,am schimbat telefonul și numai pot sa accesez aplicația My Brd,îmi da eroare mereu.Ce pot face.O seara buna

    Reply
  2. Dumitru

    Buna ziua cum pot folosi aplicatia mybrd cu alt nr de telefon nu cel ce lam dat la semnarea contrctului.Am dat nr de Romania si acum sunt in Spania si acel nr nu functioneaza.Va multumesc

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca v-ati schimbat numarul de telefon mobil, trebuie mai intai sa va actualizati datele personale la BRD.

      Puteti sa va actualizati datele personale fara sa mergeti la banca, online, pe site-ul BRD.ro, la acest link.

      Dupa ce va actualizati numarul de telefon, puteti instala si activa aplicatia myBRD pe noul telefon, cu ajutorul BRD.

      Pentru activarea aplicatiei mybrd pe noul telefon, trebuie sa luati legatura cu BRD, la telefon +4 021 302 6161 (apelabil din orice rețea) sau prin e-mail: mybrdcontact@brd.ro.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va instalati aplicatia myBRD Mobile.

      Reply
  3. Brigitta

    Buna zia, și eu am Mybrd mobile și nu îl mai pot folosi,de fiecare dată când deschid aplicația si introduc pinul îmi scrie că încercare eșuată, am sunat la banca si mi sa spus să îmi fac online acrualizarea de date,am făcut și încă tot nu il pot folosi, chiar nu știu cum să îmi verific contul. Eu sunt plecată din țară și nu îmi pot verifica contul de aici. Aș vrea să știu ce aș putea să fac să imi verific din nou contul fără să trebuiască să merg acasă la bancă personal doar pentru atât.

    Reply
    1. Roxana

      Sunt în aceeași situație. Este a 8a oară când sun la call center (în ultima lună cel puțin) pentru a obține acces la aplicație (am trimis datele actualizate), mi se spune că voi fi sunată de către un angajat și nu sună nimeni… Apoi trebuie să o iau de la capăt și să sun iar. Deja devine obositor!

      Reply
      1. Brigitta

        Am sunat la bancă si pentru a-mi schimba numărul de telefon si tot același lucru mi-sa spus să îmi actualizez datele personal online. Nu merge nici așa.

        Reply
  4. Ana Maria

    Buna ziua ,sunt foarte dezamagita de servíciele BRD, astept de 2 saptamani pentru a primi parola pentru serviciu My BRD MOBIL la distanta si nu avem nici un raspuns.

    Reply
  5. Iulian Spatarelu

    Bună ziua.
    Aplicația nu se poateinstala pe telefoanele Huawei mai noi. Nu se poate descarca din google magazin play iar în magazinul huawei nu exista aplicatia. Alte bănci din România au aplicația și în magazinul huawei.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Iulian, BRD spune ca va permite functionarea aplicatiei de online banking pe telefoanele Hwawei pe noua platforma de internet banking a bancii, care este asteptata sa fie lansata la finalul lui 2020: „Pentru noua platforma de online banking a BRD, avem in plan o astfel de dezvoltare, aplicatie dedicata pentru Huawei store”, a precizat BRD, pentru Bancherul.ro. Vezi aici articolul: https://www.bancherul.ro/stire.php?id_stire=19943&titlu=aplicatiile-de-mobile-banking-nu-se-pot-instala-pe-noile-telefoane-huawei,-se-plang-clientii-bancilor

      Reply
  6. Evelina

    Cum ma pot conecta la aplicatie pe noul telefon am avut-o pe alt telefon si nu mai merge ce as putea face ?

    Reply
  7. Alin Maier

    O aplicatie de RAHAT!!!
    De ce mama dracului ati schimbat-o???
    Pentru ca ce functioneaza, nu este pentru romani?
    Niste idioti ce sunteti…si cei de la BRD care au acceptat acest soft, dar mai ales cei care l-au facut!!!

    Reply
  8. Ionela

    Vreau si eu aplicatia! Dar ce sa vezi ca nu mai stau in orasul cu sucursala la care am deschis contul si…in orasul in care sunt cei de la brd nu vor sa imi dea acces . adica sa ma duc iar la mama dr la sute de km sa instalez o aplicatie? Asa ceva nu am mai pomenit! In UK puteam sa fiu oriunde in orice oras si se rezolva orice. In Romania suntem comozi. Mai si platesc o gramada de comisioane sa faca ce penteu mine????? Imi vine sa ma comport necivilizat…Nu e normal…nu e normal sa ceri bani si sa faci nimic pentru ei

    Reply
  9. Olaru

    Bună ziua.In cazul in care mi s-a furat telefonul ,aplicația va fi sigura dacă o voi instala pe alt dispozitiv?Menționez că am păstrat vechiul număr de telefon.Cu mulțumiri.

    Reply
  10. pintilie lucia

    Buna seara .Am instalata aplicatia my brd mobil si nu stiu cum sa o aplic pt. a putea lucra de pe calculator.Vreau ca operatiunile sa la efectuez la calculator.Multumesc !!!

    Reply
    1. admin Post author

      Trebuie sa sunati la BRD, la numarul +40 21 302 61 61, pentru a primi o noua parola.

      Reveniti la mine daca nu reusiti.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  11. loredana oltean

    buna ziua as vrea sa activez aplicatia sa pot verifica contul deoare e sunt in spania si nu pot sa ma prezint la o sucursala pt aami da id cum as putea face de o alta forma

    Reply
  12. Stefan Elena

    Intr-adevar, Andrei N are perfecta dreptate. Tocmai mi-am reinstalat aplicata pe acelasi telefon, in urma unei resetari a telefonului am pierdut datele. Am crezut ca avand o parola, ma pot loga fara probleme…dar se pare ca m-am inselat. Nu mi se pare normal ca la fiecare resintalare, sa fiu nevoita sa merg la banca pentru aceasta aplicatie!

    Reply
  13. Andrei N

    nu poți folosi datele de logare (ID cont + Pin) de pe telefonul vechi pe cel nou pentru că la fiecare reinstalare a aplicației (chiar și pe același telefon) îți cere ID de activare + codul OTP primit prin sms, pe care le obții după contactul cu un consultant. aplicația este de 10 ori mai proastă decât cea a celor de la ING iar faptul că dezvoltarea ei e externalizată arată cât de prioritară este pentru BRD.

    Reply
    1. Bodea Bogdan

      Corect, Andrei N, si se poate alta posibilitate sa ma conectez la contul meu fără a folosi datele de logare la început, adică vreau sa ma conectez fără să mai merg la banca sa imi de-a alte date de logare…

      Reply

Dă-i un răspuns lui admin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


3 × 1 =