Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu!

Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu. Trebuie sa merg
la banca iar?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD

Codul de utilizator pentru accesarea MyBRDMobile îl găsiti pe contractul încheiat la BRD. Parola o primiti prin SMS la numărul de telefon declarat, dupa care vi se cere să o modifici la prima accesare a aplicației.

Sfaturi de la BRD privind parola:
- Lungime parolă: 6 cifre (de la 0 la 9)
- Parola nu trebuie să conțină secvențe numerice crescătoare sau descrescătoare (ex: 012345, 876543, 456789)
- Parola nu trebuie să conțină 3 sau mai multe cifre identice consecutive (ex: 111…)
- Parola expiră în 180 zile și va trebuie schimbată după acest interval
- Istoric parolă: 10 parole
- Accesul în aplicație va fi blocat după 3 încercări greșite consecutive, iar pentru deblocare este necesară contactarea băncii

Pentru rezolvarea problemei privind accesul de pe telefon la contul BRD, prin aplicatia myBRD Mobile, nu e nevoie sa va deplasati la banca, puteti sa luati legatura cu reprezentantii bancii prin internet sau prin telefon:

Iata datele de contact ale BRD:

- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro

9 raspunsuri la “Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu!

  1. Postelnicu filoftea

    Buna ziua! O întrebare am si eu este posibil sa imi Trimiteți si mie un extras de cont pe numele bunicii postelnicu filoftea?

    Reply
  2. Mitea Ionelia Claudia

    Buna.
    Va rog daca puteti sa imi trimiteti si mie un extras de cont de pe cardul meu de euro
    Va multumesc ..o zi frumoasa.

    Reply
  3. Kriszti Csatári

    Buna ziua! Am o problema. Mi-am uitat codul PIN cu care sa ma logez in aplicatia MyBRD Mobile. Am dezinstalat aplicatia si acuma imi cere ID-ul de activare si codul de activare pe care l-am primit prin SMS si pe care nu il mai am ca l-am sters. As putea sa primesc un nou cod de activare? Cum as putea sa rezolv aceasta problema?

    Multumesc anticipat!

    Reply
    1. admin Post author

      Stimate domn,

      Pentru a primi un nou cod de activare, trebuie sa sunati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:

      - sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      - Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      - adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  4. Vesteneanu Valentin

    Buna ziua! Am schimbat telefonul ai vreau să mă conectez la my BRD mobile. Problema este cazul nu știu datele de logare de la my BRD token. Cum pot sa le aflu?

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Reply

Lasa un comentariu


+ 9 = 12