Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu!

Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu. Trebuie sa merg la banca iar?


Raspuns
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Codul de utilizator pentru accesarea MyBRDMobile îl găsiti pe contractul încheiat la BRD. Parola o primiti prin SMS la numărul de telefon declarat, dupa care vi se cere să o modifici la prima accesare a aplicației.

Sfaturi de la BRD privind parola:
– Lungime parolă: 6 cifre (de la 0 la 9)
– Parola nu trebuie să conțină secvențe numerice crescătoare sau descrescătoare (ex: 012345, 876543, 456789)
– Parola nu trebuie să conțină 3 sau mai multe cifre identice consecutive (ex: 111…)
– Parola expiră în 180 zile și va trebuie schimbată după acest interval
– Istoric parolă: 10 parole
– Accesul în aplicație va fi blocat după 3 încercări greșite consecutive, iar pentru deblocare este necesară contactarea băncii

Pentru rezolvarea problemei privind accesul de pe telefon la contul BRD, prin aplicatia myBRD Mobile, nu e nevoie sa va deplasati la banca, puteti sa luati legatura cu reprezentantii bancii prin internet sau prin telefon:

Iata datele de contact ale BRD:

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

– sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro

54 raspunsuri la “Cum activez mybrd mobile? Ca cere cod, parole, nu le stiu!

    1. Geanina

      Bună ziua oameni buni. De curând am făcut buletinul petru ca am pierdut portofelul.din momentul în care am ridicat buletinul aplicatia YOUBRD nu a mai mers. Am mers la banca și am făcut actualizare de date.Fata de la ghișeu s.a chinuit 2 ore ,fără succes, sa îmi facă aplicatia. Nu primeam sms cu acel cod unic sms. Am încercat sa activez acasă cu scanarea buletinului,în zadar. Am dat la toate setările „permite fotografiere”, nimic. Am fost iar la banca,iar s-a făcut coada în spatele meu de 2 km ,iar nimic. Am sunat la nr de la BRD,cei de acolo au spus ca sunt trecuta în lista și ma suna ei. Am stat 2 zile (între timp am fost iar la banca,iar am încercat acasă cu scanarea buletinului),nimic

      Reply
      1. Geanina

        Iar am sunat la ei la sediul BRD. Am fost iar la banca pentru ultima oara și am întrebat-o pe fata de la ghișeu dacă descarc aplicatia MY BRD MOBILE oare merge? Ea mi-a zis ca nu mai funcționează de mult aplicatia aceea. Dezamăgită total de aplicatia brd, am venit acasă și m-am gândit sa sun iar la BRD. Am vorbit cu o doamna foarte amabile și am întrebat-o dacă pot descarca aplicația veche MY BRD MOBILE iar ea mi.a spus ca da și ca acel COD DE ACTIVARE cerut de aplicație m-i-l oferă ea. Și ce credeți? A MERS!!! Oameni buni ,dacă nu reușiți cu YOUBRD descărcați aplicatia MY BRD MOBIL,sunați la ei și vi se va oferii Codul de activare.
        Sper ca v-am fost de ajutor .
        Zi buna tuturor!!

        Reply
  1. Dalia

    Buna ziua .Mama mea care este pensionara și are cont Brd mobile a uitat parola mybrd.cum trebuie sa procedam.Multumesc anticipat

    Reply
  2. Chiriac Gabriel

    Am primit SMS cu parola incompleta, din 4 cifre mai exact si nu imi da voie sa ma conectez, ce pot face, am dat email si nici un raspuns

    Reply
  3. Andrei Cirstea

    Buna ziua,

    Sunt plecat din tara si nu pot sa im activez aplicatia.
    Aceasta a devenit imposibil de utilizat dupa updateul la Ios 14.
    Acum imi cere reaurentificare.

    Am un alt terminal cu mine pe care l-am folosit si in trecut.

    Problema este ca nu primesc OTP SMS.

    Genereaza codul dar atat.

    Nu revin in tara in viirorul previzibil.

    Telefoanele sunt sincronizate cu fusul orar.

    Din acest punct de vedere nicio problema.

    Puteti verifica, va rog, de ce la numarul 0723200108 nu se primeste acest cod?

    Va multumesc,

    Andeei Cirstea

    Reply
  4. Solesc Constantin Andrei

    Am resetat telefonul din cauza problemelor tehnice, iar acum nu mai pot accesa aplicația mybrd, și nici nu ma pot duce la banca pentru datele necesare autentificării pe mybrd, din cauza pandemiei cauzate de covid-19

    Reply
  5. Moldovan Aurelia

    Buna ziua, mi-am resetat telefonul acum cateva zile.Problema e ca mi-am pierdut parola unică trimisă prin sms. Ma puteti ajuta.

    Reply
  6. Solesc Constantin Andrei

    Am resetat telefonul din cauza unor probleme tehnice, ia acum când accesez mybrd im cere un cod de activare și parola unica primita prin sms,

    Reply
  7. Mocanu Andreea

    Bună! Am o mică problemă. Mi am dat reset la telefon si mi s a resetat si aplicatia my brd mobile. Îmi cere codul de activare, dar când mi am dat reset la telefon mi s au sters si mesaje și nici pe constract nu am gasit codul de utilizator. Ce pot face?

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Daca nu se rezolva, reveniti la mine.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  8. Ursu Maria Cristina

    Am reinstalat din nou aplicația,Am codul de client de la banca de pe contract dar nu reusesc sa Imi activez ,nu mai stiu care sunt pasii?Ma puteti ajuta!

    Reply
    1. admin Post author

      Daca ati reinstalat aplicatia, trebuie sa obtineti o noua parola de la banca, pentru reactivarea aplicatiei.

      Pentru asta, trebuie sa luati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:

      – sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      – Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      – adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  9. Galis Adrian

    Buna ziua.Cum adaug in lista pentru plata de facturi a furnizorului de gaz ,Gaz Vest,deoarece nu apare la sectiunea selecteaza un facturier , am inteles ca se poate acest lucru dar nu stiu cum , pentru a plati cu aplicatia mybrd mobile.Multumesc.

    Reply
  10. Roxana Tomescu

    Buna ziua.
    Nu am accesat de mult MyBRD net. Am cod utilizator de cand am deschis contul dar nu ma pot loga. Am trimis un mesaj bancii si a doua zi am primit un email ca in 60 de zile serviciile mele La Brd net vor fi dezactivate. Problema este ca ma aflu in strainatate si nu ma pot deplasa la banca. De asemenea cardul mi-a expirat si am nevoie de altul nou. Ce ma sfatuiti sa fac?
    Multumesc anticipat

    Reply
    1. admin Post author

      Daca nu gasiti codul de activare, trebuie sa luati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:

      – sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      – Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      – adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  11. Vesteneanu Valentin

    Buna ziua! Am schimbat telefonul ai vreau să mă conectez la my BRD mobile. Problema este cazul nu știu datele de logare de la my BRD token. Cum pot sa le aflu?

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      Reply
  12. Kriszti Csatári

    Buna ziua! Am o problema. Mi-am uitat codul PIN cu care sa ma logez in aplicatia MyBRD Mobile. Am dezinstalat aplicatia si acuma imi cere ID-ul de activare si codul de activare pe care l-am primit prin SMS si pe care nu il mai am ca l-am sters. As putea sa primesc un nou cod de activare? Cum as putea sa rezolv aceasta problema?

    Multumesc anticipat!

    Reply
    1. admin Post author

      Stimate domn,

      Pentru a primi un nou cod de activare, trebuie sa sunati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:

      – sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      – Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      – adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  13. Mitea Ionelia Claudia

    Buna.
    Va rog daca puteti sa imi trimiteti si mie un extras de cont de pe cardul meu de euro
    Va multumesc ..o zi frumoasa.

    Reply
  14. Postelnicu filoftea

    Buna ziua! O întrebare am si eu este posibil sa imi Trimiteți si mie un extras de cont pe numele bunicii postelnicu filoftea?

    Reply

Dă-i un răspuns lui admin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − 4 =