Cum activez myBRD Mobile?

Buna seara, am activat my brd mobile, cum aflu codul?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrdmobile

mybrdmobile


Stimate domn,

Pentru activarea myBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

Pasul 1: Descarci pe telefon aplicatia MyBRD Mobile

Pasul 2: Semnezi contractul pentru serviciul de mobile banking cu BRD, dupa care primesti de la BRD o parola unica si un cod unic de activare, acesta din urma prin SMS, pe numarul de telefon precizat in contract

Pasul 3: Iti setezi in aplicatie codul PIN de acces si autorizarea tranzactiilor, dupa care poti folosi aplicatia pentru a-ti verifica contul de pe telefon, pentru a face diverse plati sau transferuri de bani, plati facturi etc.

Daca ai uitat parola, tot ce trebui sa faci, pentru a primi o noua parola, este sa suni la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

Poti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa introduci codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si vei primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Cum activez myBRD Mobile?

  1. Eva Diana Alina

    Buna ziua as vrea și eu cum pot afla id activare nu îl mai am și nu pot intra știu doar parola

    Reply
    1. admin Post author

      Pentru obtinerea unui nou ID (codul de utilizator) pentru acces (logare) pe site-ul mybrdnet.ro, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:

      - sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

      - Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

      - adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


8 − 7 =