Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Am sunat la Vodafone si un operator s-a straduit sa ma convinga ca nu e nicio greseala, ca asta e procedura Vodafone, de a percepe costul abonamentului cu o luna in avans.

Degeaba i-am spus ca Vodafone m-a taxat, de fapt, de doua ori pentru aceeasi luna de abonament, a ramas ca ei.

Astfel ca am facut o reclammatie la ANPC, care fireste ca mi-a dat dreptate si a obligat Vodafone sa-mi restituie banii. Va trimit o fotografie cu raspunsul ANPC.

Asa am fost furat de Vodafone, desi nici eu nu credeam ca o ditamai firma engleza se poate deda la astfel de mizerii.

Intre timp am renuntat la Vodafone, care oricum ma taxa foarte scump si pentru traficul de net suplimentar, si am ales Telekom, unde am un abonament foarte OK, de 5 euro, cu trafic net nelimitat si semnal si viteze foarte bune.

Am vrut sa va transmit aceasta experienta nefericita cu Vodafone pentru ca si altii sa stie sa se fereasca de aceasta firma, presupun ca nu sunt singurul care am patit-o cu ei.
Multumesc


Raspuns
vodafone_anpc_reclamatie_abonament_furt

ANPC confirma furtul Vodafone

Stimate domn,

Va multumesc ca ne-ati impartasit experienta nefericita cu Vodafone, astfel incat si alti cititori ai acestui site, dedicat protectiei consumatorilor, sa vada care este calitatea serviciilor acestei firme de telefonie din Anglia.

Intr-adevar, Vodafone a comis un abuz obligandu-va sa platiti de doua ori abonamentul intr-o luna, fapt confirmat si de ANPC.

De fapt, ANPC ar fi trebuit si sa sanctioneze firma de telefonie, nu doar sa o oblige sa va ramburseze banii luati ilegal, dat fiind ca a recurs la un abuz si probabil ca exista si clauze abuzive in contractul pe care v-a pus sa-l semnati.

In aceasta situatie probabil ca se afla si alte persoane care au patit la fel ca dumneavoastra, dat fiind ca operatorul Vodafone v-a spus ca aceasta este procedura firmei.

De altfel, exista multe reclamatii la adresa Vodafone, mai cu seama referitoare la costurile suplimentare aplicate pentru depasirea traficului de net sau pentru aplicarea altor taxe, precum cele de reziliere a contractului inainte de termen.

Trebuie sa stiti ca Vodafone nu are voie sa ceara despagubiri pentru renuntarea la abonament inainte de termenul minim al contractului, conform unei hotarari definitive a judecatorilor. (VEDETI AICI DETALII)

Reveniti la mine daca aveti probleme cu Vodafone sau alte firmele de telefonie, pentru a va ajuta sa le rezolvati.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 7