Cum pot sa activez token mobile in BRD Mobile?

Cum pot primi un cod nou de activare BRD Mobile? Doresc sa activez
token mobile.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD


Stimate domn,

Pentru activarea tokenului mobil (digipass) din aplicatia de mobile banking a BRD (mybrd mobile) trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a primi elementele de activare, adica:

- ID-ul de activare furnizat de BRD in momentul semnarii contractului
- Codul de activare, primit prin SMS pe numărul de telefon comunicat băncii

Pentru rezolvarea problemei, va rog sa contactati BRD prin urmatoarele mijloace:

- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


5 × = 40