Cum pot schimba parola la mybrdnet.ro?

Va rog sa-mi comunicati cum pot schimba parola la mybrdnet.ro, deoarece am uitat-o pe cea veche. Am incercat prin serviciul "parola uitata" dar nu imi da voie sa accesez resetarea parolei. Va multumesc anticipat.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Pentru a schimba parola la my brd net, serviciul de internet banking al BRD, va rog sa contactati banca prin telefon, Facebook sau e-mail.

Adresa de Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale

Adresa de mail: vocalis@brd.ro

Sunati la call-centerul bancii, la urmatoarele telefoane:

- 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie

*BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone

- tel verde: 0800 803 803

Va rog sa reveniti oricand mai aveti o probema cu vreo banca,

Cu stima,
Vasile Coman

5 raspunsuri la “Cum pot schimba parola la mybrdnet.ro?

    1. admin Post author

      Daca ati uitat parola la serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net, disponibil pe site-ul http://www.mybrdnet.ro, tot ce trebui sa faceti, pentru a primi o noua parola, este sa sunati call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

      Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa tastati numarul ID autentificare, care este acelasi lucru cu codul de utilizator pe care-l gasiti in contractul semnat cu banca.

      Asadar introduceti acest cod de utilizator la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
    2. admin Post author

      Daca ati uitat parola la serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net, disponibil pe site-ul http://www.mybrdnet.ro, tot ce trebui sa faceti, pentru a primi o noua parola, este sa sunati call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

      Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde trebuie sa tastati numarul ID autentificare, care este acelasi lucru cu codul de utilizator pe care-l gasiti in contractul semnat cu banca.

      Asadar introduceti acest cod de utilizator la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

      Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


9 + 6 =