Cum reactivez aplicatia myBRD Mobile daca mi-am schimbat telefonul?

Buna ziua! Mi am schimbat telefonul si as dori informatii privind modul in care imi reactivez aplicatia.
Multumesc


Raspuns
brd-contact-telefon-mybrd

brd-contact-telefon-mybrd

Stimata doamna,

Pentru reactivarea aplicatiei, trebuie sa luati legatura cu BRD, pentru a primi un nou cod de activare, prin urmatoarele mijloace:

– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,

Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Cum reactivez aplicatia myBRD Mobile daca mi-am schimbat telefonul?

  1. Liteanu Valentina

    Bună ziua am schimbat telefonul și nu am acces la mybrd mobile. Cum pot sa rezolv problema? Mulțumesc anticipat. O zi bună.

    Reply
    1. admin Post author

      Trebuie sa sunati la BRD, la telefon: +40213026161

      Reveniti la mine daca nu reusiti se rezolvati problema.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply

Dă-i un răspuns lui Liteanu Valentina Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 3 = 15