Cum reușesc să mi schimb parola la myBRD Net?

Cum reușesc să mi schimb parola la myBRD Net? Pe cealaltă nu o mai stiu. O doamnă de la BRD mi a dat un cod de utilizator dar când dau la "am uitat parola" îmi cere un id autentificare și nu știu care este, nu am primit nici un mesaj cu nici un cod cum mi a spus doamna, va rog să mă ajutați chiar am nevoie, multumesc.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Date de contact BRD

Date de contact BRD


Stimata doamna,

Daca ati uitat parola la serviciul de internet banking al BRD, denumit myBRD Net, disponibil pe site-ul www.mybrdnet.ro, tot ce trebui sa faceti, pentru a primi o noua parola, este sa sunati call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone).

Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, cum spuneti ca ati incercat si nu ati reusit, pentru ca nu aveti ID autentificare. Acest ID autentificare este acelasi lucru cu codul de utilizator pe care-l gasiti in contractul semnat cu banca.

Asadar introduceti acest cod de utilizator la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


9 + = 16