ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

Contul meu a fost blocat datoritt faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca ti am cerut sa mi se fact actualizarea datelor pe baza de pataport datoritt faptelor ca nu sunt in Ro ti imi este dificil sa imi fac de aici buletinul.

Problema este ca au trecut deja 3 stpttmani ti tot imi spun ca trebuie sa attept pt ca sunt multe cereri ti deci eu nu imi pot pltti utilitttile sau alte pltti, ti nici sa primesc bani in cont nu se poate.

Solutia venitt din partea lor a fost ca sa sun la ei de fiecare data cand vreau sa fac o Operatiune in banca, doar ca eu nu pot suna la orice Operatiune ce trebuie sa o realizez pt a-mi fi
ridicatt restrictia.

Am sunat azi pt a face reclamatie insa Domnita
ce a rtspuns la telefon mi-a spus ca nu are rost sa fac reclamatie.

Ce ma sfatuitit?


Raspuns

Stimata doamna,

Va sfatuiesc sa trimiteti la ING, prin e-mail, la adresa contact@ing.ro, o reclamatie cu privire la refuzul bancii de a va actualiza datele personale in vederea deblocarii contului. De altfel, ING ar fi trebuit sa va contacteze in vederea actualizarii datelor personale inainte sa va blocheze contul. In reclamatie, puteti cere si despagubiri, daca apreciati ca ati suferit prejudicii din acest motiv.

Daca ING nu va raspunde la reclamatie in termen de 30 de zile sau daca raspunsul nu va multumeste, puteti reclama banca la Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul ANPC, la acest link: http://reclamatii.anpc.ro/reclamatie.aspx

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


1 + 1 =