Mi-a expirat parola si nu mai pot accesa contul. Cum procedez?

Mi-a expirat parola de intrare in cont. Nu stiu cum sa procedez , nu-mi mai pot accesa contul.


Raspuns
mybrd-net-login-parola

mybrd-net-anulare-plata

Stimata doamna,

Puteti obtine o noua parola pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Sau luati legatura cu reprezentantii bancii BRD, prin urmatoarele mijloace:

– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,

Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


5 + 9 =