Model de cerere pentru stergerea din Biroul de Credit, catre Cetelem

Buna ziua ,
Am facut un card de credit la Cetelem si in decembrie 2017 am platit o rata cu intarziere , fiind si singura data dealtfel cand am intarziat vreo rata , am platit in Ianuarie.
Acum m-am trezit ca am o raportare la biroul de credit pentru acea intarziere , fara sa fi fost auntat de catre Cetelem de acest lucru.
Imi puteti furniza va rog un model de cerere de stergere a raportarii pentru a o trimite catre dumnealor?
Va multumesc pentru ajutor .


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

model_cerere_stergere_biroul_de_credit_cetelem
Stimate domn,

Iata un model de cerere pentru stergerea restantelor din Biroul de Credit pe care sa-l trimiteti la Cetelem – BNP Paribas: (atasat gasiti cererea si sub forma unui document Word, pe care puteti sa o completati cu datele personale). Nu uitati sa cereti numar de inregistrare dupa ce trimiteti cererea.

Catre

Cetelem – BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti
Str. Clucerului nr. 78-80, Sector 1, 011368 Bucuresti
Telefon: 021.312.02.20; 021.305.12.00, 0374.500.001
E-mail: relatii.clienti@cetelem.ro

Cerere

Subsemnatul … cu CI … CNP…adresa…e-mail…telefon…

Va solicit stergerea datelor raportate la Biroul de Credit, pentru ca nu a fost respectata legislatia privind protectia datelor personale, conform deciziilor emise de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si/sau conform prevederilor din Regulamentul UE 2016/679 pentru protectia persoanelor fizice privind prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).

Data….

Semnatura…

Numar inregistrare…

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru trimiterea cererii, iar dupa ce primiti raspunsul, sa-mi spuneti daca ati rezolvat sau nu problema, pentru va sfatui ce trebuie sa faceti in continuare.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Model de cerere pentru stergerea din Biroul de Credit, catre Cetelem

  1. Gbariel D

    Buna ziua ,
    Am trimis acea cerere si astazi am primit raspuns de la CETELEM prin care ma informeaza ca nu figurez cu informatii negative raportate la Biroul de credit .
    Culmea este ca in situatia inscrierii ceruta de catre mine la Biroul de credit apar cu o intarziere de 30 de zile ( cat.1 ) de 64 de lei publicata pe 05.01.2018 la contractul pentru cardul de credit Cetelem .
    Deci ei imi spun ca pentru acel contract eu nu sunt raportat cu vreo intarziere insa in realitate la Biroul de credit imi apare o intarziere de 30 zile .
    Ce ma sfatuiti sa fac mai departe .
    Va multumesc anticipat pentru raspunsul dvs .
    Cu stima
    D. Gabriel

    Reply
    1. admin Post author

      Iata ce trebuie sa faceti: sunati la Biroul de Credit, la telefoanele 0213110267 sau 0213104260, sau trimiteti un e-mail la adresa: rpd@birouldecredit.ro, si intrebati de ce mai figurati cu intarzierea respectiva, daca Cetelem v-a spus ca a corectat datele.

      Reveniti apoi la mine cu raspunsul de la Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Vasile Coman

      Reply

Lasa un comentariu


4 − = 1