Nu mai pot accesa contul de my brd. Ce pot sa fac?

După perioada de mentenanță nu mai pot accesa contul de my brd. Nu mai pot scrie parola deoarece nu îmi mai afișează căsuța cu numere. Va rog ca în cel mai scurt timp să-mi rezolvați problema deoarece am nevoie de acces la aplicație. Aștept răspuns pe email sau pe sms pe numărul de contact.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrdmobile

mybrdmobile


Stimate domn,

Am luat legatura cu BRD si i-am rugat sa va contacteze pentru rezolvarea problemei.

Reprezentantii bancii mi-au spus ca aplicatia functioneaza normal, nu are erori.

Daca in continuare nu puteti accesa aplicatia, reveniti la mine.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Nu mai pot accesa contul de my brd. Ce pot sa fac?

    1. admin Post author

      Stimata doamna,

      Am luat legatura cu oficialii BRD, dar acestia nu stiu care este problema, sesizata de mai multi clienti ai bancii in aceasta saptamana.

      Se pare ca banca a facut schimbari la aplicatia de online banking iar de pe unele telefoane nu se poate introduce parola.

      Solutia este sa accesati site-ul http://www.mybrdnet.ro de pe un calculator sau laptop sau sa instalati aplicatia mybrd mobile.

      Va tin la curent cu evolutia problemei.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Lasa un comentariu


9 − 3 =