Nu pot sa-mi accesez contul BRD de pe telefon, apare erorarea ca pagina nu poate fi tradusa. Ce trebuie sa fac?

Am si eu o problema referitoare la accesarea contului BRD, intram de pe telefon si îmi verificam creditul iar acum de vreo luna tot îmi apare ca pagina trebuie tradusa, si îmi dă Hopa a aparut o problema, pagina nu poate fi tradusa, desi tot de pe acest tel. am verificat întotdeauna. Nu poate sa o traduca si nici nu ma pot loga din aceasta cauza. Ce trebuie sa fac? Va multumesc ptr întelegere.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Pentru rezolvarea problemei de acest prin telefon la contul BRD, prin aplicatia myBRD Mobile, trebuie sa luati legatura cu reprezentantii bancii.

Iata datele de contact ale BRD:

- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro

Lasa un comentariu


2 + = 5