Nu reusesc sa accesez aplicatia myBRD. Cum se poate rezolva problema?

BUna ziua, nu reusesc sa accesez aplicatia de pe nici un dispozitiv, am incercat diverse browswere, am contactat numarul relatii clienti si nu reusesc sa rezolve problema.
De fiecare data imi rezulta accesare esuata.
Cum se poate rezolva problema?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

my-brd-net-site-eroare
Stimata doamna,

Eroarea primita, “accesare esuata”, inseamna ca problema este la BRD, adica aplicatia myBRD Mobile are erori de functionare. Clientii bancii se plang deseori ca nu se pot conecta la aplicatie, din diverse motive.

Sfatul meu este sa mai asteptati cateva ore sau chiar o zi pentru a vedea daca problema se rezolva, iar in caz contrar sa reinstalati aplicatia, ceea ce inseamna ca va trebui sa luati legatura cu BRD, pentru a obtine un nou cod de utilizator si o noua parola.

In cazul in care nici dupa reinstalarea aplicatiei nu o puteti accesa, atunci singura solutie este, fireste, sa va transferati contul la o alta banca.

Reveniti va rog la mine daca aveti neoie de ajutorul meu.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


2 − = 1