Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

Buna ziua!

Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM.

Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute - certificat IP68).

Telefonul in cauza a fost bagat in piscina pentru mai putin de 2 minute si la o adancime de maxim 30cm, acesta suferind o dauna la o componenta.

Telefonul aflandu-se sub garantie, l-am trimis la reparat. Raspunsul oferit de ei, pe scurt: Telefonul nu poate fi reparat pe garantie (adaugand ei ca este rezistent doar la apa plata - total absurd spun eu). Contractul de achizitie nu specifica la ce ofera garantie si la ce nu ofera garantie.

Intrebarea mea este urmatoarea: pot rezilia contractul? Plus inaintarea in instanta pentru publicitate falsa/neindeplinirea conditiilor contractuale?

Multumesc!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate domn,

Este clar ca Flanco ar fi trebuit sa va repare sau sa va inlocuiasca telefonul aflat in garantie, daca acesta era rezistent la apa, conform specificatiilor, iar cauza deteriorarii a fost contactul cu apa.

Daca Flaco a refuzat sa va repare telefonul, a incalcat contractul si garantia.

De aceea, sfatul meu e sa trimiteti la Flanco si Cetelem, prin e-mail sau in scris la un magazin Flanco, o reclamatie prin care sa solicitati rezilierea contractului, intrucat nu au vrut sa va repare telefonul.

Daca Flanco si Cetelem refuza rezilierea contractului, atunci va trebui sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului (ANPC), care este abilitata de lege sa va rezolve problema, in urma unui control la Flanco.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la Flanco si Cetelem, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


− 4 = 3