Se mai poate anula o plata prin myBRD Net daca am gresit-o?

Am efectuat, din greseala, de două ori plata la aceeasi factura de utilități, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

mybrd-net-login-parola

mybrd-net-anulare-plata


Stimate domn,

Reprezentantii BRD mi-au precizat ca daca plata este procesata deja, aceasta nu poate fi anulata. Puteti doar sa luati legatura cu firma de utilitati in vederea returnarii sumei.

Daca statusul tranzactiei este “in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii, daca nu este prea tarziu.

Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Lasa un comentariu


8 × = 48