Un transfer de la BCR la Raiffeisen nu a ajuns nici dupa 4 zile. E posibil?

Mi-a facut cineva un transfer bancar BCR pe 10.12.2015 si nici pana la aceasta ora (14.12.2015) nu mi au intrat banii in cont (RAIFFEISEN BANK). E posibil asa ceva?


Raspuns

BCR transfer in leiPot fi mai multe cauze pentru intarzierea unui transfer, precum orele la care a fost realizat sau probleme cu conturile de la cele doua banci (date gresite ale conturilor sau restrictii in realizarea platilor).

In cazul BCR (ca si in cazul altor banci) un transfer interbancar in lei (catre un cont al altei banci) poate dura maxim o zi, in functie de ora la care a fost procesata operatiunea, astfel:

Plăţi interbancare in lei de mică valoare (<50.000 lei):

– procesate la ghiseu pana la ora 11:00: debitare cont client plătitor şi creditare cont
client beneficiar în aceeaşi zi

– Procesate la ghiseu intre 11:00-18.00: debitare cont client plătitor în aceeaşi zi, creditare cont client beneficiar în următoarea zi

– Procesate prin internet sau telefon banking (Click şi Alo 24 Banking BCR) pana in ora 14:30: debitare cont client plătitor şi creditare cont client beneficiar în aceeaşi zi

– Procesate prin internet si mobile banking pana in 14:30: debitare cont client plătitor în aceeaşi zi, creditare cont client beneficiar în următoarea zi.

Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema sau daca aveti nevoie de ajutor sau de alte informatii.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

4 raspunsuri la “Un transfer de la BCR la Raiffeisen nu a ajuns nici dupa 4 zile. E posibil?

  1. Mitran Florian

    Bună ziua,
    Am sa va expun pe scurt pb. Cont debitor euro la Raiffeisen RO cont beneficiar Banca Poștală FR Am dacut 3 viramente (am făcut un șablon ptr a evita greseli) un virament pe 2 august, unul pe 7 iar unul pe 8 ale aceleași luni. Cel de pe 7 respectiv 8 au întrat deja seară pe 8 august iar cel de pe 2 august nici azi 9 august nu erau întrați. Răspunsul băncii a fost ca trebuie sa plătesc 25 euro plus comisionul altor bănci pentru a investiga. Nu mi s-a părut normal . Dacă aveți o idee cum pot proceda fără sa le plătesc bani pentru un serviciu de genul acesta. Multumesc

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Nu este normal sa platiti un comision atat de mare pentru investigarea transferului.

      Ati platit deja un comision pentru serviciul de realizare a transferului, pe care Raiffeisen ar trebui sa-l onoreze, iar daca exista vreo problema sa va informeze, fara sa mai platiti ceva in plus.

      Sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Raiffeisen, apoi reveniti la mine cu raspunsul bancii.

      Reply
  2. Platon Corina-Ioana

    Bună ziua,

    Vă comunic faptul că în cursul zilei de vineri, 7 Februarie a.c. s-a efectuat un transfer interbancar în valoare de 1000 RON dintr-un cont de ING în contul meu de la Raiffeisen Bank.
    Suma respectivă nu s-a virat în contul meu nici până astăzi și nu-mi dau seama de ce fiindcă nu s-a mai întâmplat o asemenea întârziere la un transfer bancar.
    Aștept un răspuns din partea dvs.

    Vă mulțumesc!

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 9 = 0