Unde gasesc codul utilizator pentru MyBRDNet?

Unde gasesc codul utilizator pentru MyBRDNet? Ca inteleg ca parola o primesc pe telefon.


Raspuns

Codul de utilizator pentru accesarea MyBRDNet îl găsești pe contractul încheiat la BRD. Parola o primești prin SMS la numărul de telefon declarat și ți se va cere să o modifici la prima accesare a aplicației.

Sfaturi de la BRD privind parola:
– Lungime parolă: 6 cifre (de la 0 la 9)
– Parola nu trebuie să conțină secvențe numerice crescătoare sau descrescătoare (ex: 012345, 876543, 456789)
– Parola nu trebuie să conțină 3 sau mai multe cifre identice consecutive (ex: 111…)
– Parola expiră în 180 zile și va trebuie schimbată după acest interval
– Istoric parolă: 10 parole
– Accesul în aplicație va fi blocat după 3 încercări greșite consecutive, iar pentru deblocare este necesară contactarea băncii

Va rog sa reveniti daca nu reusiti sa rezolvati problema cu banca sau daca aveti nevoie de ajutor sau de alte informatii.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

19 raspunsuri la “Unde gasesc codul utilizator pentru MyBRDNet?

  1. Calin

    Vreau sa fac și eu my brd dar am. Decât. Cont nu și card și nu reușesc sa iau legătura cu cei de la banca cum pot accesa my brd

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pentru a folosi aplicatia mybrd sau You BRD, nu aveti nevoie de card, e suficient contul.

      Pentru activarea aplicatiei, trebuie sa primiti de la BRD datele de acces pentru setarea PIN-ului.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.

      Reply
  2. Tănasă Marius

    Bună ziua
    Folosesc My BRD Mobile. Am primit de la bancă un cod de utilizator. Nu știu ce să fac cu el! În aplicație îmi cere codul pin, pe care nu îl pot obține nicicum, în schimb totul funcționează când mă autentific cu amprenta. Doresc totuși să obțin un cod pin pentru cazul în care mă rănesc la deget! Cum să procedez?

    Reply
      1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

        In prezent, activarea YOU BRD prin telefon este suspendata, de aceea trebuie sa mergeti la o unitate BRD.

        „Suntem in procesul de imbunatatire tehnica a aplicatiei YOU BRD, activarea la distanta fiind suspendata temporar. Daca vrei sa iti activezi sau reactivezi aplicatia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD”, a anuntat BRD.

        Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa activati aplicatia YOU BRD.

        Cu stima,

        Vasile Pop Coman
        jurnalist
        Reclamatiibanci.ro
        vasile.coman@reclamatiibanci.ro
        0723292899

        Reply
  3. Muntoi Emanoil intreprindere individuala

    Buna ziua,va rog ajutati-ma sa ma conectez la my brd office. Am primit un dispozitiv pe care este trecut un cod care am inteles ca este codul utilizator.
    Il introduc la cod utilizator si la password introduc parola generata de dispozitic dar imi comunica ca accesul este neautorizat. Ce gresesc. Multumesc,

    Reply
    1. admin Post author

      Dispozitivul despre care vorbiti s-ar putea sa fie un token, adica un generator de parole pentru accesul in aplicatie, iar codul de pe el este codul token-ului, iar codul de utilizator este altul, pe care-l aflati de la banca.

      Reveniti la mine daca nu ati rezolvat problema.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  4. Bolohan Florentina Ramona

    Bună ziua,
    Va rog sa ma ajutati cu coduri de utilizator pentru brdnet deoarece am aruncat din greșeală contractul in momentul in care am finalizat un credit cu brd.
    Multumesc.

    Reply
    1. admin Post author

      Pentru a obtine codul de utilizator, trebuie sa sunati la BRD, la numarul de telefon: 021 302 6161

      Reveniti la mine daca nu reusiti.

      Vasile Coman

      Reply

Dă-i un răspuns lui Muntoi Emanoil intreprindere individuala Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 × 2 =