Vodafone isi recunoaste greseala, la reclamatia unui client, si-i anuleaza pretinsa datorie

vodafone-reclamatie-restanta

vodafone-reclamatie-restanta

Vodafone a recunoscut, intr-o scrisoare trimisa unui client, ca a gresit taxandu-l cu aproape 2.000 de lei pentru servicii de comunicatii pe care, in realitate, nu le-a furnizat niciodata acestuia, iar clientul nu le-a utilizat.

Mai mult, Vodafone si-a executat silit clientul, astfel ca, la sfatul nostru, acesta a facut o reclamatie la Vodafone si la Protectia Consumatorului (ANPC.ro).

In urma reclamatiei, Vodafone si-a recunoscut greseala, intr-o scrisoare trimisa clientului, in care arata:

“Regretam inconvenientele descrise si va asiguram ca ne-am fi dorit ca aceasta experienta sa se finalizeze cat mai rapid si mai placut cu putinta.”

“Pe aceasta cale, dorim sa va asiguram ca debitele restante de pe contul dumneavoastra de cont (sic!) au fost anulate astfel ca, incepand cu data prezentei, nu mai figurati cu nicio datorie catre compania noastra”.

Ai probleme cu Vodafone? Scrie-ne aici si te ajutam!