Vodafone mi-a scumpit abonamentul fara acordul meu, iar apoi m-a executat silit. Ce pot sa fac?

Am facut un abonament la Vodafone de 49 de euro pe doi ani, dar dupa doua luni m-au sunat si mi-au spus ca trebuie sa-l schimbe, pentru ca lor nu le convine, asa ca mi l-au scumpit, l-au facut de 62 de euro, cu mai putine minute si mai putini giga net. Eu am fost plecat din tara, si pentru ca nu am platit cat mi-au cerut ei, m-au dat la o firma de recuperare, Kredyt Inkaso, care vrea sa ma execute silit. E legal? Au voie sa faca asa ceva?


Raspuns
vodafone-reclamatie-abonament

vodafone-reclamatie-abonament

Stimate domn,

Din moment ce ati avut un abonament pe doi ani cu un anumit tarif, Vodafone nu avea voie sa scumpeasca abonamentul fara acordul dumneavoastra. Un contract trebuie respectat asa cum a fost incheiat, conform Codului Civil si legilor privind protectia consumatorilor.

De aceea, va sfatuiesc sa faceti o reclamatie in scris sau prin e-mail la Vodafone si la firma de recuperare creante Kredyt Inkaso, in care sa le cereti sa anuleze executarea silita si sa respecte contractul.

Daca in raspunsul primit de la Vodafone si Kredyt Inkaso nu vi se rezolva problema, atunci faceti o reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor din judetul in care locuiti sau direct la Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), pe site-ul www.anpc.ro.

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutorul meu pentru a face reclamatiile si pentru a-mi spune ce raspuns ati primit.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 8 = 24