BT Pay nu merge. Ce sa fac?

Bt pay nu merge imi apare mesajul initializare wallet Incarcare date Ce sa fac ?


Raspuns

Stimata doamna,

Pot fi mai multe cauze pentru care nu mai puteti folosi aplicatia BT Pay, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune, tipul telefonului si a sistemului de operare, setarile de securitate sau o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania.

De exemplu, aplicatia BT Pay a fost actualizata cel mai recent in 11 februarie 2022, actuala versiune avand numarul 1.18.1 (cfb0d3402).

De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati prolema cu BT Pay.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

13 raspunsuri la “BT Pay nu merge. Ce sa fac?

  1. Cristina Tompa

    Bună ziua.
    La schimbarea telefonului, cu un Cubot King kong mini, Android 10, aplicația BT Pay funcționează doar câteva ore de la prima logare, apoi nu mi se mai deschide. Nu da mesaj de eroare, doar arăta că se incarca dar nu fara a mai aparea continut. Am dezinstalat-o și la fel: in ziua instalarii, am intrat de2-3 ori sa verific și funcționa. La ceva timp, nu mai funcționează.
    Mulțumesc.

    Reply
  2. Ioana Andreea Radu

    Buna ziua,
    Am utilizat aplicatia cu exact acelasi numar de telefon, acelasi operator pe un Samsung s8 in perioada sept 2021-nov 2022 fara nicio problema. Am schimbat telefonul cu un Samsung s22 si aplicatia nu mai functioneaza,nu mai primesc mesajul de confirmare din partea bancii. Am sunat zilnic timp de o saptamana, am primit diferite raspunsuri, s-a facut o sesizare la tehnic prin care mi s-a spus ca au restat linia de transmisie, dar problema nu s-a rezolvat. In ultimul lor mesaj am fost anuntata ca serviciul de aprobare tranzactii online BT pay a fost dezactivata. Nu mi se pare normal sa ai doar o singura modalitate de autentificare: sms. In alte tarii exista posibilitatea sa fii sunat si un robot sa-ti transmita codul sau prin email.

    Reply
  3. Omer Leila

    Nu reusesc sa instalez aplicatia, am incercat de nenumarate ori si de fiecare data , dupa mai multe incercari ,primesc mesajul sa merg la banca sa-mi actualizez datele cu toate ca am facut-o de 2 ori .
    In urma cu cca 1an si jumatate am avut aplicatia pâna cand mi-a apărut o eroare si nu am mai putut sa o utilizez.
    Acum folosesc aplicatia Neo BT , dar mi-ar fi mai de folos BT Pay-ul pt a confirma platile on line.

    Reply
      1. Omer Leila

        am facut-o de mai multe ori , la fel cum nu am reusit sa instalez aplicatia in urma cu cca 1 luna cand am fost la o filiala BT sa-mi verifice datele . De atunci tot incerc dar degeaba.

        Reply
          1. Omer Leila

            XIAOMI Note 10Lite
            Am mai avut aplicatia , pâna acum cca an si jumatate, am folosit-o cam 6 luni cred, poate chiar mai mult

            Reply
            1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

              Telefonul Xiaomi Note 10 Lite, care are sistem de operare Android 10, este compatibil cu aplicatia BT Pay, pentru care e nevoie de Android minim 7.

              Problema ar putea fi cauzata de neactualizarea datelor personale, de aceea sfatul meu este sa luati legagura cu Banca Transilvania si sa verificati daca datele personale au fost actualizate.

              Reveniti va rog la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu BT Pay.

              Reply
              1. Dorin

                Samsung s8 plus este încă un telefon performant,chiar mai performant decat multe modele noi…faptul că aplicația btpay nu mai suporta aceste terminale este o încălcare gravă a drepturilor constitutionale având în vedere miile de aplicații care sunt suportate fara probleme…transilvania va rămâne fara clienti din cauza unui banal de progrămel care obligă persoanele sa-si cumpere un terminal cu android recent nemotivat….parcă ar face campanie vânzătorilor de telefoane….rusine sunteti penibili

                Reply
      2. Daniel udrea

        Salut,mi se cere la aplicație sa bag codul le care îl trimite le numărul de telefon declarat băncii,iar când încerc sa introduc codul nu ma lasă să scriu,cartela nu este în telefonul pe acare am aplicatia și nu merge e ca și cum ar fi blocat în a putea scrie codul

        Reply
          1. Ion

            Buna!!! La mine la fel nu pot scri codul primit prin mesaj,cartela este in telefon dar oricum nu se primeste

            Reply

Dă-i un răspuns lui Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 13