you-brd-aplicatie

Cum activez aplicatia YOU BRD?

De o luna încerc sa îmi fac aplicația Brd, și mereu îmi apare „ups,a intervenit o eroare”. Am fost la bancă și mi s a spus sa o
fac singura


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna,

Pentru activarea aplicatiei YOU BRD trebuie sa urmati urmatorii pasi, conform informatiilor publicate de banca BRD:

  1. Intra in Google Play sau in Apple Store, cauta aplicatia You BRD si descarc-o in telefon.
    Aplicatia poate fi accesata doar de catre clientii BRD care detin
    telefoane ale caror versiuni minime ale sistemelor de operare
    sunt: Android 5.1 Lollipop sau iOS 11.
  2. Deschide aplicatia si atinge butonul “Activeaza acum” si parcurge pasii urmatori.
  3. Introdu datele personale specificate in pagina numita “Date personale” (CNP, numar telefon). Si apasa Continua.
  4. Introdu ultimele 4 cifre de la orice card BRD activ
  5. Trebuie introdus codul format din 6 cifre venit prin SMS. Daca nu se primeste SMS-ul, apasa pe “Nu am primit SMS-ul”.
  6. Introdu codul PIN pe care il vei folosi pentru a te autentifica in aplicatia You. Reintrodu pentru confirmare, codul PIN setat in pasul anterior.
    Codul PIN trebuie sa fie format din 6 cifre. Nu are voie sa se repete aceeasi cifra de mai mult de 2 ori consecutiv.
  7. Apasa “Sunt de acord cu termenii si conditiile” si bifa “Am fost informat” pentru a putea finaliza procesul de inregistrare in aplicatia You. Fara acest acord nu se poate folosi aplicatia.
  8. Configurarea aplicatiei poate sa dureze pana la 3 minute. In timpul acesta aducem toate informatiile utilizatorului si ii pregatim experienta in You.
    Dupa finalizarea configurarii, utilizatorul trebuie sa apese “Vezi conturile” si va fi afisata pagina principala a aplicatiei.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa instalati aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 16 oct., 2021

54 raspunsuri la “Cum activez aplicatia YOU BRD?

  1. Dorin

    Buna ziua, am avut in telefon salvata aplicatia YOU BRD si a finctionat foarte bine pana cand mi s-a cerut actualizare. Din acel moment a iesit din aplicatie si nu mai pot sa o accesez. Am dezinstalat si reinstalat aplicatia, urmez toti pasii cu foto CI, fata in oval, etc. ajung la finalizare, CNP corect, nr,telefon corect si nu pot intra in aplicatie.
    Multumesc!
    P.S. Am avut aplicatia My BRD si a functionat ireprosabil. Nu am inteles de ce s-a renuntat la ceva care mergea foarte bine!

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pentru a rezolva problema functionarii aplicatiei BRD,singura solutie in acest caz eate sa sunati la call centerul BRD sau sa mergeti intr-o sucursala BRD.

      Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu aplicatia You BRD.

      Reply
  2. Lazar

    Bună dimineața.
    De ce nu funcționează la aplicația YOU BRD _DISTRIBUIE ,și nu se poate descărca plata sau transferul efectuat pentru a Confirma efectuarea respectivei operații. Încercați și modernizări aplicația căci, cu cea veche nu se mai poate lucra.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      BRD a anuntat ca lucreaza la imbunatatitea aplicatiei:

      „In aceasta perioada lucram la imbunatatirea aplicatiei YOU BRD. Pentru activarea sau reactivarea acesteia, te asteptam in cea mai apropiata agentie BRD.

      Ne cerem scuze pentru neplacerile pe care le poate cauza aceasta situatie si suntem aici pentru orice informatie de care ai nevoie.

      Multumim pentru intelegere.”

      Reply
  3. Ionescu mircea

    Raman la george .de ani de zile functioneaza ireprosabil.incasez lunar o suma la brd si as fi vrut sa o ttansfer prin internet banking dar sub nicio forma nu am reusit sa o activez.daca tot spun sa merg la banca mai bine scot banii…treaba romameasca.

    Reply
  4. Emil

    Am schimbat telefonul ,iar aplicatia you brd nu se deschide ! Se invarte un cerc continu ! Am dezinstalat si instalat de mai multe ori…nimic ! Am fost la banca…nu stiu nici ei ce se intampla !

    Reply
  5. Alexandra pogea

    Bună ziua, nu îmi merge you brd tot îmi spune opus…încercați mai târziu a apărut o eroare de zile întregi face asa, va rog remediați aceasta problema neapărat!!

    Reply
      1. banica romeo

        Buna ziua !
        nu este activa aplicatia ” you brd ” tot îmi spune …încercați mai târziu a apărut o eroare , incer de cateva de zile , am nevoie de ajutorul d-voastra

        Reply
    1. Pilca anca

      Bună de mai bine de o sapt îmi tot scrie ups eroare încearcă mai târziu și e f urgent sa o folosesc și nu reușesc ce sa fac?

      Reply
  6. Romeo

    Au schimbat My BRD care funcționa foarte bine cu acesta mizerie de aplicație care nu functioneaza și te mai poarta și pe drumuri pana la banca. Rezultatul în final este același. Nici cei de la banca nu îl pot activa, ba te mai pun sa aștepți un sms de la ei, care nici după trei zile încă nu a venit.

    Reply
  7. Petrescu Manuela

    Nu functioneaza aceasta aplicatie continuu iar cand functioneaza este neintuitiva si prost facuta in opinia mea. Este mult sub nivelul celei anterioare.Ma gandesc sa shimb banca din pricina acestei aplicatii… Urmaresti pasii nu nu poti activa aplicatia nici dupa ce ai mai facut-o odata !

    Reply
  8. Filip

    Nu merge aplicația.De două ori am fost la bancă, și nu au reușit,de ori au zis să aștept un SMS care nu mai vine,am sunat la BRD contact,și un funcționar iar m-a trimis la bancă.Ce să fac,ce e așa complicat cu banca asta?

    Reply
  9. Popa Madalin

    Aceeasi problema am si eu. Am sters din greseala you brd l am instalat inapoi pe telefon am fost si la banca unde mi au spus sa astept un sms si tot nu s a rezolvat. Astept de 3 zile sa pot sa activez aplicatia si nu merge. Bag cnp si nr de tel si spune ca a aparut o eroare sa incerc mai tarxiu

    Reply
    1. Filip

      Aceasta problema o am și eu.De 10 zile încerc și nu reușesc.De două ori am fost la bancă și nici ei nu au reușit.Ce să fac? Să merg in Franța,sunt mai competenți?

      Reply
  10. Cucoș Mircea Andrei

    Salutare. Mi-am schimbat telefonul si nu reusesc sa activez aplicatia. Imi tot trimite mesajul: “Ups a aparut o problema” . Ce este de facut cine raspunde pentru intarzierea unor plati care urmau a fi facute ? Va multumesc si astept un raspuns urgent.

    Reply
  11. Mogos Elena

    Buna seara!Am si eu o problema cu aplicatia YOU BRD de cateva luni.Am dat activare,am bagat cnp-ul si nr. de tel dar nu merge si imi apare sa contactez banca.Insa am fost si la banca si nu au avut ce sa faca deoarece nu a mers

    Reply
  12. Gerocs Nóra

    Anul trecut am activat aplicatia you brd nu am avut nici o prolema. Acuma am resetat telefonul si iara am descarcat aplicatia dar nu ma lasa sa intru pe cont. Scriu datele si scrie ca incercati din nou ca îi ceva problema

    Reply
      1. Claudia

        Buna seara.Nu s-au remediat problema?Mi-am schimbat telefonul și nu mă pot conecta.Imi spune că a apărut o eroare sa incerc mai târziu.Cand mi-am instalat aplicația YOU BRD mi s-au spus de la banca ,că nu va fi nevoie sa merg la ei…..Problema este că nu am când sa merg la banca plus că se pierde foarte mult timp acolo.

        Reply
  13. Corneliu

    Pe mobil functioneaza. Dar nu o pot instala pe lap-top! Cum se procedeaza? Sau este exclusiv pentru telefon?
    Multumesc

    Reply
  14. hammerschmidt catalin

    mi sa blocat aplicatia youbrd.am sunat la brd .m-a trims la banca.la banca n-a putut sa faca nimic.am sunat inapoi la brd.iar n-au putut sa faca nimic.aveam niste plati de facut cu data scadenta.cine i-mi plateste intarzierile?

    Reply
  15. C. Eugenia

    Aplicatia YOU BRD nu functioneaza de zile intregi, desi am luat legatura cu sucursala BRD. Cum putem face plati on line din contul BRD ?

    Reply
  16. Mihai

    Intre 24.12.2021 si 03.01.2022 nu poti inregistra un nou dispozitiv in aplicatie. Daaca ti-a expirat token-ul ai belit-o, pentru mai bine de o saptamana de zile nu poti face tranzactii sau plati. Aplicatia refleca intr-adevar imaginea bancii, praf si pulbere.

    Reply
    1. Dulica ionut

      CEA MAI PROASTĂ APLICAȚIE YOU BRD! ! Sa ma explic:
      1. Au schimbat My BRD care funcționa foarte bine cu acest rahat de aplicație care mai mult nu functioneaza
      2. In măsura in care alte bănci emit carduri pe loc, aplicațiilor aferente fiind funcționale de îndată, la BRD trebuie sa mergi la banca sa ți instalezi aplicația
      3 degeaba mergi pt ca simulatorul acesta de aplicație cică va deveni funcțională peste doua zile lucrătoare după ce se fac “Verificari” in măsura in care ești client de 15 ani iar aplicația trebuie doar reactivata și nu inițiata
      4 SFAT: fugiți de învechiți aceștia de la BRD
      Eu unul mi am închis deja un cont urmează sa le închid și pe celelalte

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 1 = 3