Cum inchid un card Cetelem?

Am de ceva timp un card Cetelem pe care l-am facut la serviciu, unde au venit niste reprezentanti ai firmei. Acum vreau sa-l inchid, ca sa nu mai apar la Biroul de Credit cu el, pentru a ma putea califica pentru un credit, dar nu stiu cum. Eu sunt din Focsani. Cardul e acoperit, nu am datorii. Puteti sa ma ajutati?


Raspuns
cetelem-contact

cetelem-contact

Stimata doamna,

Pentru a inchide cardul Cetelem, tot ce trebuie sa faceti este sa depuneti o cerere de inchidere a cardului, la Cetelem. Puteti sa trimiteti cererea si prin e-mail, daca nu aveti in zona o reprezentanta Cetelem.

Datele de contact ale Cetelem sunt urmatoarele: email: relatii.clientii@cetelem.ro, tel. 021.305.12.12 sau 021.306.06.00. (vezi foto)

Aveti grija sa primiti o confirmare a cererii de inchidere a cardului, datata, astfel incat sa fiti sigura ca cererea nu dureaza mai mult decat termenul legal, care este de 30 de zile.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa va rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Pop-Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

49 raspunsuri la “Cum inchid un card Cetelem?

  1. Daniel

    Sal. Un card cetelem închis ieri. Primita adeverință de lichidare azi. Pe mail În cât timp ar dispărea din biroul de credit… Încă apare acolo ms sal

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Am intrebat la Biroul de Credit in cat timp se modifica datele inregistrate, dupa ce sunt transmite de catre banci, iar raspunsul primit este urmatorul:

      „Se modifica după ce solicitarea se aproba.”

      Asadar, din raspunsul Biroului de Credit se intelege ca nu exista un termen pentru modificarea datelor din Biroul de Credit.

      Trebuie sa stiti, insa, ca termenul legal pentru solutionarea unei cereri este 30 de zile.

      Sfatul meu este sa trimiteti cate o solicitare la Cetelem si Biroul de Credit, in care sa cereti modificarea datelor cardului inchis.

      Reveniti va rog la mine cu raspunsurile primite de la Cetelem si Biroul de Credit.

      Reply
      1. Negru Viorel

        Buna ziua. Tot cam in aceeași situație sunt și eu. Am achitat toată suma, am sunat la ei, mi-au spus ca l-au închis (prin telefon), in următoarea zi am primit adeverința de lichidare, dar de la biroul de credit nu a dispărut. Ar mai trebui sa fac ceva la Cetelem? Sau ce înseamnă ca termenul legal pentru soluționarea unei cereri durează 30 de zile? Adică in maxim 30 de zile ar trebui sa dispară și din biroul de credit ? Pentru ca închiderea cardului s-a făcut de pe o zi pe alta… Multumesc anticipat!

        Reply
    2. Doinita

      Bună seara, cum ai reușit să închizi cardul? Eu mă chinui de două săptămâni și tot ce fac este să mi se ia bani din cont fără să mi închidă contul și mereu îmi spun ca mai am de achitat câte 10-20-30 lei.

      Reply
  2. Marian

    Buna ziua,
    Exista un model pentru solicitarea de inchidere card sau aceasta se face in corpul e-mailului?

    Va multumesc!

    Reply
  3. Movileanu Florina

    Buns dimineata.Eu am inchis cardul cetelem.Am primit notificate.Este posibil sa am contul deschis?

    Reply
  4. Ionut

    Am terminat si eu cu ratele la emag si am un card cetelem cum procedez sa îl inchid ? la telefon nu raspunde nimeni …

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Pentru a inchide cat mai rapid cardul Cetelem, iata ce trebuie sa faceti:

      Trimiteti un e-mail la Cetelem, la adresa relatii.clienti@cetelem.ro, in care sa solicitati inchiderea cardului si primirea, prin e-mail sau la adresa de resedinta, prin posta, a adeverintei privind inchiderea cardului si ca nu mai aveti nicio datorie la Cetelem;
      Daca nu primiti raspuns prin e-mail sau nu va contacteaza nimeni de la Cetelem, reveniti la mine pentru a va ajuta eu sa inchideti cat mai rapid cardul.
      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema sau daca vreti sa va ajut eu sa inchideti cardul Cetelem.

      Cu stima,

      Vasile Coman

      jurnalist

      Reclamatiibanci.ro

      0723292899

      vasile.coman@reclamatiibanci.ro

      Reply
  5. Bulilete

    Am luat si eu un leptop de la flanco acum doua luni,si mi au trimis si card acasa pe care l.am utilizat dar am reusit sa pun totii banii pana la urma .Am sunat la numerele de tel sa inchid cardul si creditul si nu imi raspunde nimeni de 10 zile..Cum pot proceda?am trimis si email la ei..dar nu au raspuns…

    Reply
  6. Ionel Dina

    Am 2 carduri pe care nu le-am activat.Le am primit în urma a două rate facutelaAuchan.Ce pot face cu ele.Eu nu le folosesc.

    Reply
  7. Iustina

    Buna ziua. Am intampinat si eu o problema cu cei de la Cetelem. In octombrie anul trecut am achizitionat in rate un telefon si un televizor de la Flanco prin Cetelem, in februarie am achitat toata rata prin refinantare la BRD, si acum din discutie cu doamna de la banca mi.a spus ca inca figurez cu credit la Cetelem Am sunat la ei si mi.au zis xa mai am de achitat 500 lei, ca rata a mers in continuare ca n.am sunat sa inchid telefonic. La ei poti prinde linia o data la.cine stie cat timp ca mereu e ocupat. E normal odata ce si.au primit banii sa nu inchida automat creditul sau e o facatorie sa ma scoata niste bani de la clienti?? Acum am achitat si cei 500 lei, si nu reusesc sa dau de ei sa inchid definitiv contul. Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

    Reply
    1. admin Post author

      Stimata doamna,

      Cetelem ar fi trebuit sa va inchida contul, daca nu mai aveati nimic de achitat pentru credit.

      Sfatul meu e sa faceti o reclamatie la Cetelem, in care sa intrebati de ce nu v-au inchis contul, sa solicitati explicatii privind suma de 500 de lei pe care v-au cerut-o si sa cereti rambursarea acesteia.

      Va rog sa reveniti la mine daca nu rezolvati problema cu Cetelem, pentru a va ajuta eu.

      Cu stima,
      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
    1. admin Post author

      Va rog sa-mi spuneti ce problema aveti cu Cetelem, pentru a va ajuta sa o rezolvati.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
  8. Profa Neculai vasile

    Este jignitor ca sa fii purtat de la un departament la altul prin telefon, doresc sa închid un card de cumpărături și după ce am achitat suma integral ma mai trezesc ca mai am de achitat încă 12 lei ca nu am inchis contul. Eu nu mai dețin cardul de aproape 4 ani si nu reușesc să-l inchid.

    Reply
  9. Stefan Cristina

    buna ziua,
    am refinantat creditul de nevoi personale la CETELEM, stoind ca voi avea de achitat comisionul de rambursare anticipata de 1% dar spre surprinderea mea, dupa ce au primit banii in cont mi-au spus ca voi avea de platit o suma dubla, care ar fi 2%.
    e normal?
    va multumesc

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Comisionul de rambursare anticipata a unui credit cu dobanda fixa este stabilit de lege la 1% din suma ramasa de plata sau 0,5%, in ultimul an de plata. La creditele cu dobanda variabila nu exista comision.

      Daca Cetelem v-a luat 2% este incorect, de aceea trebuie sa faceti o reclamatie.

      Reveniti va rog la mine cu raspunsul Cetelem.

      Reply
  10. Amalia A

    In situatiile de mai sus este si mama mea. I s-a deschis cont, inainte de a plati prima rata a achitat produsul, iar acum nu reusim sub nicio forma sa luam legatura cu CETELEM sa inchidem cardul…

    Reply
  11. andreea sasaran

    buna ziua

    am si eu o problema .ultima rata scadenta a fost pe data de 5 august conform mesajelor primite .avand in vedere ca intentionam sa reziliez acest cont am facut azi o tranzactie cu toata suma restanta .la scurt timp dupa am primit mesaj ca voi fi adaugata in biroul de credite ceea ce mi se pare nacceptabil deoarece ca sa fi introdus este nevoie de o restanta mai mare de 30 zile.am incercat sa ii contactez la toate nr de telefon insa fara succes .de asemenea prietenul meu a primit si el acelasi mesaj chiar daca dactele lui de contact nu au fost niciodata introduse in acest credit .

    va rog sa ma ajutati macar un sfat .multumesc

    Reply
  12. Zagrean Ioan

    Buna ziua.
    Am o problema cu cardul Cetelem al bunicii mele.
    Ea il vrea inchis asa ca mi-a cerut mie ajutorul.
    Ultima extragere a fost in noiembrie 2018 pentru suma de 235 ron.
    Suma precizata a fost platita luna urmatoare in decembrie.
    De atunci tot primim facturi si somatii de plata.
    Am trimis si email catre Cetelem, inca niciun raspuns.
    Insa, ieri am fost sunat de catre o operatoare Cetelem, i-am comunicat ca vreau cardul inchis.
    Ea mi-a comunicat ca contul nu poate fi inchis doarece inca exista o datorie pentru suma de 4200.
    Bani extrasi „aparent” in luna ianuarie a acestui an, pot confirma ca aceasta suma nu a fost extrasa.
    Suntem deja disperati din cauza acestei banci.
    Nu mai stim ce sa facem..

    Reply
  13. Stanciu Andreea

    Buna ziua,
    Incerc de o luna sa inchid un card la Cetelem,insa nu reusesc.Le-am trimis e-mail la care nu am primit niciun raspuns de doua saptamani.Am sunat ,dar nu am reusit niciodata sa vorbesc cu ei.Ce as mai putea sa fac? Multumesc!

    Reply
  14. Enache Mariana

    Imposibil sa închid cardul Cetelem dupa o săptămână in care incerc sa sun la toate numerele afisate, am trimis si email si totuși nimic. Serviciul clienți este inexistent 🙁

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati-ma la telefon 0723292899, pentru a va ajuta sa inchideti cardul Cetelem.

      Vasile Coman

      Reply
  15. Dulgheru Gheorghe Eugen

    Am sunat de 10 ori la cetelem si nu vor sa.mi inchida contul pe motiv sa merg la un dedeman unde au agenti ..eu sunt din Corabia OLT si nu avem agent doar la 100 km ..am platit nu am restante

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati-ma la telefon 0723292899, pentru a va ajuta sa inchideti cardul Cetelem.

      Vasile Coman

      Reply
  16. Kolto Laszlo

    Buna seara.Avem si noi o problema. Avem un card pe care nu-l mai folosim de ani buni si nu reusim sa-l mai inchidem din cauza ca nu se raspunde la telefon .

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati-ma la telefon 0723292899, pentru a va ajuta sa inchideti cardul Cetelem.

      Vasile Coman

      Reply
  17. APOSTOL OANA IRINA

    BUNA SEARA,DIN PACATE SI EU AM FACUT O REFINANTARE LA O BANCA SI PRINTRE ALTELE AM DORIT INCHIDEREA SI A CARDULUI CETELEM.
    A DOUA ZI DUPA CE AU FOST VIRATI BANII IN CONTUL CETELEM DE CATRE GARANTI BANC AM SUNAT LA CETELEM,SI O DOMNISOARA FOARTE NERVOASA MI-A SPUS CA VOI PUTEA SA INCHID CARDUL DEV ABEA PE 18.03.2019 ,ADICA PESTE 10 ZILE.NICI MACAR NU A VRUT SA STEA LA DISCUTII CU MINE SI MI-A INCHIS TELEFONUL IN NAS.AM SA INCERC SA TRIMIT SI MAIL LA ADRESA DE MAI SUS SI DACA NU PRIMESC RASPUNS AM SA VA CAUT,PENTRU CA EU STAU CU BANII BLOCATI PANA LA CONFIRMAREA INCHIDERII CARDULUI CETELEM.
    MULTUMESC,O SEARA FRUMOASA.

    Reply
  18. Andreea Barbu

    Buna ziua,

    Am achizitionat un produs de la Flanco in rate cu Cetelem. Am platit produsul, iar acum incerc sa inchid respectivul card si tot ce am reusit sa fac este sa le trimit un e-mail. Care este procedura?
    Va multumesc!

    Reply
    1. admin Post author

      Sunati la Cetelem, la Telefon: 021.305.12.00 / 0374.500.001, pentru a va asigura ca au primit e-mailul cu cererea de inchidere a cardului.

      Raspunsul ar trebui sa-l primiti cat mai curand, adica in decurs de 1-2 zile. Cand ati trimis e-mailul?

      Reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor.

      Vasile Coman
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  19. Vata luigi

    Incerc de două luni sa închid un cont cetelem si nu imi raspunde nimeni la nr de tel pe care mi l-au dat cei de la relații cu clienti. Ce tr sa fac?

    Reply
  20. Zirna Catalin

    Buna seara. Am luat un telefon in rate platibil pe perioada de 12 luni. Aceasta este luna a 9-a si am terminat cu ele platind mai mult. Cardul nu l-am folosit niciodata. Nu a fost scos din plic. Nu a fost activat. Nu este nici o banca cetelem in Ploiesti. In cazul acesta ce este de facut? Ma pot trezi cu datorii in plus? Stima !

    Reply
  21. Lazar Ramona

    Buna ziua , vreau sa anulez cardul de credit cetelem si nu reusesc din pacate la nici un nr.de telefon, chiar lasa de dorit cu radpunsul.

    Reply

Dă-i un răspuns lui Dulgheru Gheorghe Eugen Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 + 4 =