Am uitat PIN-ul de la aplicatia de mobile banking myBRD de la BRD. Cum pot sa-l aflu?
Raspuns
Stimata doamna,
Pentru a primit PIN-ul necesar accesarii aplicatiei myBRD, trebuie sa luati legatura cu BRD, prin urmatoarele mijloace:
– sunati la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.
– Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts
– adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.
Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.
Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Mi am uitat pinul de la card va rog ma ajutați sau care e
Pentru un nou PIN trebuie sa luati legatura cu banca la care aveti cont.
Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme.
Este adevărat că , in caz de bagi un alt cod pin te poți conecta la alt cont ??
Nu este adevarat.
Pin pentru card
Nu
PIN-ul pentru card trebuie sa-l primiti de la banca.