Va rog sa-mi spuneti cum se schimba parola la aplicatia de online bankink a BRD, myBRD. Imi spune ca trebuie sa schimb parola dar nu stiu cum trebuie sa fac.
Raspuns
Stimate domn,
Pentru schimbarea parolei la aplicatia online banking a BRD, myBRD net sau myBRD mobile, trebuie sa intrati pe site-ul myBRDnet.ro, cu adresa: https://www.mybrdnet.ro/brdinternetbank/login.html.
Acolo, faceti click pe „Ai uitat parola?”, iar in fereastra care se deschide (resetare parola) introduceti mai intai codul de utilizator, la ID autentificare, iar in dedesubt introduceti literele si cifrele din patratul cu linia rosie oblica, care este un element de securitate. Faceti apoi click pe dreptunghiul rosu „reseteaza parola”.
Veti primi apoi pe telefon noua parola de acces la mybrd.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema.
Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899
Buna ziua,
Nu am reusit sa resetez parola pt ca nu apare aceasta optiune atunci cand deschid sit-ul.
Incepand cu data de 05.02.2020, metoda de autentificare in MyBRD Net a fost modificata. De acum te vei putea autentifica sau face tranzactii in MyBRD Net doar daca folosesti Mobile Token sau Token fizic, a anuntat BRD.
Reveniti la mine daca nu reusiti.