problema smart mobile raiffeisen

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

„Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?”, se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

„Nici acum nu funcționează aplicația sau Smart Token. Mă pune să le actualizez, dau actualizare, ajung în Google Play și nu e nici o actualizare disponibilă, mă pune să deschid aplicația și o iau de la capăt”, reclama alt client al bancii.

„Adăugați și indisponibilitatea platii cu cardul la lista de servicii afectate. Nu funcționează de niciun fel, nici măcar nu ajunge la pagina de autentificare prin sms. Nu ar fi rele nici push notifications din app ca sa anunțați mentenanța”, se plange un utilizator de card Raiffeisen.

Raiffeisen a recunoscut problemele cu functionarea Smart Mobile, intr-o postare pe Facebook:

„Am intampinat un incident care a impactat aplicatia Smart Token, respectiv activarea acesteia.

In acest moment, problema persista doar pentru utilizatorii care folosesc Huawei, iar colegii depun eforturi pentru a rezolva problema in cel mai scurt timp posibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de aceasta situatie.
Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.
https://www.raiffeisen.ro/…/in…/opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.”

Va rog sa reveniti la mine daca sunt in continuare probleme cu aplicatia Smart Bank.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 05 mart., 2022

19 raspunsuri la “De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Raiffeisen a anuntat vineri ca in noaptea de sambata spre duminica aplicatiile bancii nu vor functiona, din cauza unei actiuni de mentenanta.
      Iata anuntul bancii:

      „Dragi clienți,
      Vă informăm că în noaptea de sâmbătă spre duminică, 11 – 12 iunie 2022, în intervalul 00:00 – 06:00, va avea loc o acțiune de mentenanță programată în sistemele băncii, în vederea optimizării unor fluxuri interne.
      📱💻 În acest interval, aplicațiile de internet și mobile banking Raiffeisen Online, Smart Mobile, Smart Market dedicate clienților persoane fizice și Noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, plus Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice vor fi indisponibile. Duminică, 12 iunie 2022, după ora 06:00 veți putea accesa din nou aplicațiile și să vă bucurați de banking confortabil.
      💳💳 Cardurile de debit și de credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.
      ✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor în website-ul băncii: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
      Vă mulțumim pentru înțelegere!”

      In prezent, aplicatiile ar trebui sa fie functionale.

      Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spunde daca aveti in continuare probleme cu functionarea aplicatiei Smart Token.

      Reply
  1. Maria Ciricean

    Mi se pare ridicol ca raiffeisen nu mai ofere support pt ios 12.5 fara sa notifice clientii in avans de aceasta modificare, sa poata face tranzitia sau sa le dea o perioada de ajustare. Practic nu mai pot folosi aplicatia veche si nu o pot instala pe cea noua! Asta e lipsa de atentie pt clienti.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Aplicatia Smart Mobile a Raiffeisen a avut programata o mentenanta in noaptea de 12 martie, asadar ar putea fi o problema cu privire la reluarea functionarii acesteia.

      Sunati la Raiffeisen, la *2000, pentru a vedea daca aplicatia este disponibila in acest moment, iar daca nu rezolvari problema, va rog sa reveniti la mine.

      Reply
      1. Alex

        17 martie…nervii mei încă rezistă ..aplicația nu funcționează pe Huawei și ca să fie bine cucoana de la tel.clienti mi-a recomandat sa dezinstalez/reinstalez ambele aplicații.Acum nu mai pot accesa nici contul din Smart Mobile.
        Bravo Raiffeisen!!! Sunteți penibili!

        Reply
  2. Liuba

    Buna ziua, vreau sa ma ajutati daca se poate…sunt din Repub.Moldova am deschis card bancar dar din cauza telefonului si lipsei de timp a operatorului nu a fost posibil instalarea aplicatiei mobile, ce pot face in cazul dat, am incercat sa actives romingul si să accessz parametri dar nu am reusit.multumesc

    Reply
      1. florentina

        Buna ziua,
        am citit aici multe comentarii/reclamatii de la clienti Raiffeisen, asa ca intervin si eu si va semnalez ca , de cateva zile nu pot sa accesez apl.smart token ca sa ma loghez in internet banking. la introducerea parolei la token, se tasteaza automat mai multe cifre/litere….
        am dezactivat aplicatia si am incercat s-o instalez din nou si tot asa se intampla, la logare, orice vreau sa scriu, dubleaza literele/cifrele.
        telefonul este un samsung S6 edge.

        Reply
  3. Alex

    Este data de 11 martie și problema tokenului de Raiffeisen tot nu este rezolvată pentru dispozitivele Huawei.Se pare că nu-i plătesc suficient de bine pe dezvoltatori.Penibil.

    Reply
  4. Ghimpu George

    Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
    Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      „Pentru telefoanele cu sistem de operare Android, versiunea minima pentru utilizarea aplicatiilor Smart Mobile si SmartToken este Android 6, iar pentru iPhone, versiunea minima este iOS 13”, a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook.

      Cum justifica banca aceasta actualizare?

      „Tinem pasul cu evolutia tehnologiilor, iar pentru a-ti oferi cea mai buna experienta in aplicatii, urmarim permanent actualizarea acestora.

      Sistemul de operare al dispozitivelor si sprijinul asigurat de companiile care dezvolta aceste tehnologii sunt componente importante de care tinem cont in dezvoltare, alaturi de feedback-ul utilizatorilor desigur.”

      Ceea ce inseamna ca daca aveti telefon Samsung sau alt tip, cu versiunea de Android sub 6, sau iPhone cu sistemul de operare mai mic de iOS 13, nu veti mai putea folosi aplicatia Smart Mobile sau aplicatia Smart Token.

      Singura solutie, in acest caz, este sa utilizati aplicatiile de mobile banking ale altor banci, care functioneaza cu versiuni mai vechi ale sistemelor de operare Android si iOS.

      De exemplu, pe telefoanele cu Android, aplicatiile Neo BT a Bancii Transilvania, George BCR, functioneaza pe Android versiunea minim 6, YOU BRD si CEC Mobile Banking necesita Android minim 5, Home Bank ING are nevoie de Android minim 8, iar Garanti BBVA functioneaza cu Android minim 4.1.

      Pe telefoanele iPhone, Neo BT de la Banca Transilvania are nevoie de minim iOS 9.3, George BCR are nevoie de versiunea minima iOS 14, YOU BRD functioneaza cu versiunea minim iOS 12, iOS, aplicatia CEC Bank functioneaza cu versinea minima iOS 10.3, Home Bank a ING are nevoie de minim iOS 13.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru utilizarea aplicatiilor bancare.

      Cu stima,

      Vasile Pop Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  5. Laura Cherciu

    Buna ziua, intampin aceeași problema cu smart token de pe telefon Huawei. Sper sa remediați curând

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − = 5