De ce nu mai pot intra pe aplicatia YOU BRD?

probleme you brd

Bună ziua. De ce nu mai pot intra pe aplicația you brd?


Raspuns

Stimate domn,

Este posibil ca motivul pentru care nu puteti intra pe aplicatia YOU BRD este reactualizarea aplicatiei cu o noua versiune, din 5 noiembrie 2022.

De aceea, sfatul meu este sa faceti actualizarea aplicatiei YOU BRD, in Google Play, daca aveti telefon cu Android, in Apple Store, daca aveti telefon iPhone sau in App Gallery, daca aveti telefon Huawei.

Daca aplicatia YOU BRD nu functioneaza nici dupa actualizare, va trebui sa faceti cateva setari, pentru ca exista probleme de functionare a aplicatiei, conform informatiilor publicate de BRD.

Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).

Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.

Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:

Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:

  • apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
  • Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
  • Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare  (storage);
  • Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).

Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.

În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”

BRD

Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, solutia este sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei.

Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.

Intr-adevar, aplicatia YOU BRD a avut probleme de functionare in ultima perioada, aspect semnalat de mai multi cititori.

Conform recenziilor utilizatorilor aplicatiei postate in Google Play si App Store, aplicatia YOU BRD are o nota mica, de 2,5 din 5, fiind pe penultimul loc in topul aplicatiilor bancare, conform clasamentului Bancherul.ro.

Va rog sa reveniti daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia YOU BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “De ce nu mai pot intra pe aplicatia YOU BRD?

  1. dez

    Am urmat sfatul dvs ., in IOS 16 , am dezinstalat aplicatia si la reinstalare nu ma lasa sa trec de codul de 4 cifre trimis pe mail

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 − = 5