De ce nu pot accesa aplicatia myBRD?

Probleme aplicatie myBRD

„Nu mai pot accesa aplicatia MyBRD. Cand am vrut sa o deschid mi-a cerut actualizare. Dupa actualizare nu o mai pot accesa. Va rog frumos sa ma ajutati. Multumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Este posibil ca problema sa fie cauzata de actualizarile aplicatiei myBRD, caz in care BRD ofera urmatoarele sfaturi:

„Curatati cache data fara a dezinstala aplicatia YOU BRD din telefon (regasiti mai jos pasii prin care puteti realiza acest lucru, in functie de dispozitivul mobil detinut) si sa reincercati accesarea aplicatiei sau sa reluati procesul de activare:

Dispozitivele ANDROID:

Setari- Aplicatii- YOU BRD- Stocare- Golire memoria cache+ Golire date;

Dispozitivele iOS:

Setari- General- iPhone Storage/ Memorie iPhone- cautati aplicatia YOU BRD apoi apasati „Offload APP”

In cazul in care, dupa ce ati urmat pasii indicati, intampinati dificultati, este necesar sa apelati serviciul MyBRD Contact, la numerele de telefon : Tel: 021 302.6161 ; 0800 803 803 ; *22622 (*banca), unde, dupa o prealabila identificare, operatorii va stau la dispozitie pentru a va prelua solicitarea. Regasiti mai multe detalii privind pasii pe care trebuie sa ii urmati in Ghidurile de utilizare a serviciului, accesand urmatorul link: https://www.brd.ro/persoane-fizice/online-banking/you/ghiduri-you

Aplicatia myBRD nu va mai putea fi folosita din 8 mai 2023

BRD a anuntat ca din data de 8 mai 2023 va inchide aplicatia myBRD si va mai putea fi folosita doar noua aplicatie YOU BRD.

Asadar, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD si sa mergeti intr-o sucursala BRD pentru instalarea si activarea aplicatiei YOU BRD.

Vechea aplicatie myBRD va putea fi utilizata inca doua luni dupa data de 8 mai, a anuntat BRD, asadar ambele aplicatii ar trebui sa functioneaze, in prezent.

Asadar, sfatul meu este sa sunati la BRD si sa semnalati problema nefunctionarii myBRD.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la BRD.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

3 raspunsuri la “De ce nu pot accesa aplicatia myBRD?

  1. mb

    Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului. Nu am stiut de aceasta noua reglementare! Oricum am inteles de la dumneavoastra ar trebui sa functioneze si vechea aplicatie. Chiar azi mi-am descarcat si noua aplicatie. Din pacate nu cred ca poate fi activata decat daca merg la o sucursala a bancii.

    Problema este ca eu sunt in.Australia pana pe data de 10 aprilie. De aceea nu pot contacta o sucursala BRD nici macar telefonic pentru ca ar costa foarte mult.

    Pana ajung in tara aveam nevoie sa-mi verific contul, sa stiu cati bani mai am. Nu stiu ce as mai putea sa fac. Cei de la BRD sunt foarte greoi in privinta asta. Cand mi-am schimbat telefonul am avut probleme cu aplicatia. Am folosit aceleasi date de logare fara succes. A trebuit sa merg intr-o sucursala BRD.

    Credeti ca in aceste conditii se mai poate face ceva?

    Va multumesc pentru disponibilitate!

    Reply
      1. mb

        Va multumesc pentru ajutor. Cand v-am scris dumneavoastra am trimis un e-mail si la banca, le-am scris si pe Facebook. In unul dintre raspunsuri imi solicitau sa dau telefon ca sa ma poata identifica un operator.

        Am explicat ca sunt in strainatate si am rugat sa se faca autentificatea online. In cele din urma am primit am primit un e-mail de la banca. Am procedat cum mi-au spus. S-a rezolvat. Va multumesc din suflet pentru ajutor.

        Reply

Dă-i un răspuns lui mb Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


− 2 = 5