In cat timp intra banii in contul meu Raiffeisen printr-un transfer online in regim de urgenta de la BT?

Buna ziua! O persoana mi-a facut transfer online in regim de urgenta din contul ei BT in al meu de la Raiffeisen vineri dupa ora 18. As dori sa stiu si eu cand intra banii in contul meu. MULTUMESC!


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
ore-procesare-plati-banca-transilvania

Orar procesare plati la Banca Transilvania

Stimate domn,

Conform orarului de procesare tranzactii prin BT24, serviciul de online banking al Bancii Transilvania (BT), platile interbancare (de la o banca la alta banca) marcate ca si urgente, procesate dupa ora 15:00, vor fi prezentate in sistemul electronic de compensare in ziua T+1, adica a doua zi lucratoare bancara. (vezi foto)

Asadar, in cazul dumneavoastra, banii vor intra in contul de la Raiffeisen luni (astazi), intrucat zilele de sambata si duminica nu sunt zile lucratoare bancare.

In concluzile, marcarea platii in regim de urgenta, pentru care BT percepe un comision de 18 lei, este inutila daca se efectueaza dupa ora 15, intrucat banii nu ajung in contul destinatarului decat a doua zi.

Singurul avantaj al platilor de urgenta este ca se pot efectua in aceeasi zi si dupa ora 13, care este ora limita la BT pentru transferurile de mica valoare decontate in aceeasi zi (T).

Va rog sa reveniti la mine daca mai doriti alte informatii sau aveti probleme cu bancile.

Cu stima,
Vasile Coman
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 29 aug., 2016

22 raspunsuri la “In cat timp intra banii in contul meu Raiffeisen printr-un transfer online in regim de urgenta de la BT?

  1. Păpulete

    Mi-au fost trimisi euro din austria in contul Raiffeisen.(plata s a facut online duminica dar a fost inregsitrata luni) Cand ar trebui sa fie virati in contul meu de euro?

    Reply
  2. Helfrich Loredana

    Bună, mi-a făcut cineva un transfer bancar din Austria dintr-un cont de euro într-un cont de lei (Raiffeisen) la ora 11:15 ora Austriei, când ar trebui sa îmi fie bani virați in cont ? Deoarece eu nici la ora actuala nu am bani în cont .
    Mulțumesc frumos pentru răspuns!

    Reply
  3. Călinescu

    Bună ziua ! Am și eu o întrebare referitoare la transferul banilor . Mi a trimis cineva din străinătate bani de pe un cont în euro , într un cont de lei . (Întrebarea mea este ” cât timp durează ca transferul sa fie validat și să îmi fie banii virați în cont „?

    Reply
  4. Luchian

    Bună ziua! Soțul meu lucrează în Norvegia și i s a pus salariul joi, pe contul cardului Bt , astăzi este luni și încă nu au intrat banii? Cât timp durează?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Norvegia este zona SEPA (Single Euro Payments Area) sau Zona Unica de Plati un Euro, astfel ca daca plata salariului a fost de tip SEPA, termenul de incasare pe cardul BT (Banca Transilvania) este de 1 zi lucratoare, conform normelor europene.

      Asta inseamna ca daca plata a fost in euro, tip SEPA, si s-a facut joi, banii ar fi trebuit sa ajunga pe cardul BT cel tarziu vineri.

      Daca nu a fost o plata tip SEPA, inseamna ca s-a facut prin sistemul de plati SWIFT, care are un termen de incasare de 3-5 zile lucratoare, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania.

      Sfatul meu este sa intrebati la Banca Transilvania daca nu cumva este vreo problema cu incasarea banilor, iar daca nu este nicio problema, sotul trebuie sa ia legatura cu banca din Norvegia la care are contul, pentru a verifica ce tip de plata s-a facut, daca a fost sau nu SEPA.

      Va rog sa reveniti la mine daca sunt probleme cu transferul.

      Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Banii de la Hora Credit va pot intra pe card intr-un termen de 15 minute, maxim o zi (24 de ore), conform informatiilor publicate pe site-ul Horacredit.ro:

      „Transferul se poate realiza în 15 minute de la aprobarea cererii de împrumut, dar nu mai târziu de 24 ore lucrătoare.”

      Daca nu v-au intrat banii la termen, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Hora Credit, prin email la adresa info@horacredit.ro sau la numerele de telefon +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18.

      Iata cum trebuie sa faceti reclamatia, conform informatiilor publicate pe site-ul Hora Credit:

      SCOPUL

      Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la împrumutați, persoane care beneficiază de produse oferite de Hora Credit IFN S.A. sau potențiali împrumutați.

      MODALITĂȚILE DE ADRESARE A RECLAMAȚIEI

      Reclamațiile pot fi înaintate de către împrumutat în oricare din următoarele modalități:

      – Prin poștă sau curier la sediul Hora Credit IFN S.A., Splaiul Unirii, nr. 16, Clădirea Muntenia, Etaj 2, Sectorul 4, Bucureşti

      – Pe adresele de email ale Hora Credit IFN S.A. (info@horacredit.ro) care pot fi indetificate accesând linkul horacredit.ro/contacts;

      – Telefonic la numerele de telefon afișate pe site +40 318 10 10 72 și +40 318 18 18 18

      Reclamațiile trebuie să conțină datele de identificare ale împrumutatului (nume, prenume, codul numeric personal, număr de telefon, adresa de corespondență și/sau adresa de e-mail), obiectul reclamației (detalii cu privire la activitatea sau produsul reclamat) și/sau orice alte documente sau informații relevante.

      Termenul de soluționare a reclamației, respectiv de transmitere a răspunsului cu privire la aspectele reclamate este de maxim 30 de zile de la primirea reclamației de către Hora Credit IFN S.A.

      Răspunsul la reclamația împrumutatului se va transmite în mod verbal, în scris, pe e-mail, curier, în funcție de solicitarea împrumutatului dar și de modalitatea de transmitere a reclamației.

      LITIGII

      Pentru orice litigiu ce decurge din sau în legatură cu reclamația sa și care nu s-a soluționat pe cale amiabilă, împrumutatul poate solicita procedura de mediere sau se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

      De asemenea, clientul are dreptul să adreseze plângeri instanțelor competente.”

      Reply
  5. Iulia

    Buna ziua.Mia fost transferati niște bani în contul de Raiffasen din Germania de o săptămână și nici acuma nu au întrat în cont.Unde poate fi problema???

    Reply
  6. Axinte Maria

    Mi au fost trimiși bani vineri pana în ora 10, de pe un card de banca Transilvania pe cardu meu de reiffeisen bank, cât durează pana să i primesc, vă rog frumos sa îmi răspundeți

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Banii de pe cardul Transilvania pe cardul Raiffeisen trebuie sa ajunga in aceeasi zi sau in maxim ziua urmatoare.

      Daca Raiffeisen ar fi acceptat plati instant, ca Transilvania, CEC sau BCR, banii ar fi ajuns in cateva secunde.

      Sfatul meu este sa va faceti card la Transilvania, CEC sau BCR.

      Reply
  7. Ilie cosmin florin

    Buna ziua .am si eu o problema .vineri mia fost trimis de la BT o suma de bani an contul meu de la Raifaizen.si am anteles ca dureaza .dar nici acu nu au intrat an cont.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Daca este un transfer standard, dureaza maxim o zi lucratoare. Daca banii au fost trimisi vineri, ajung fie in aceeasi zi, fie luni cel tarziu.

      In cazul transferurilor instant, banii ajung in cateva secunde, insa aceste transferuri sunt posibile in prezent doar la patru banci: BT, BCR, CEC si Libra.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 7