Mi-a fost blocat contul George la BCR. Ce pot sa fac?

george-eroare-aplicatie

Scuze pentru deranj dar, după ce am făcut o plată cu confirmare pe George, am făcut o alta dar, la sfârșit mi-a fost blocat contul cu cod eroare 9024.Ce pot face? Am sunat o oră la *2227 dar în zadar. Vă rog ajutați-mă!
Mulțumesc anticipat.


Raspuns

Stimata doamna,

Pentru deblocarea contului, trebuie sa trimiteti un e-mail la BCR, la adresa: contact.center@bcr.ro, in care sa prezentati problema intamplinata cu plata prin aplicatia George.

Daca nu primiti raspuns sau daca problema persista, reveniti va rog la mine.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

11 raspunsuri la “Mi-a fost blocat contul George la BCR. Ce pot sa fac?

  1. Georgiana

    Bună ziua! Am întâmpinat o problema cu aplicația George. Am pus amprenta de 3 ori deoarece nu funcționase. Și după, imi spune ca contul meu a fost blocat. Ce pot face ca să îmi deblochez contul? Și, pana rezolv aceasta problema, încă imi pot veni banii pe card? Am bursa pe card și nu știu exact cum funcționează, nu am mai avut banii pe card inainte. 🙁

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimata doamna,

      Exista posibilitatea de a debloca contul BCR pe care aveti poprire, fara sa ajungeti la banca, conform informatiilor furnizate de banca:

      Exista doua formulare pe site-ul BCR (https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/informatii-utile/popriri) pentru doua situatii posibile:

      – Situatia in care ati achitat deja suma integrala poprita si doriti deblocarea contului – in acest caz este suficient sa accesati formularul dedicat de pe site si sa ne transmiteti dovada platii.
      – Situatia in care suma poprita nu a fost achitata integral si doriti doar deblocarea temporara pentru a retrage anumite sume conform legii, dar contul va fi din nou blocat dupa retragerea solicitata. In maximum 1h:30 min dupa inregistrarea solicitarii (zile lucratoare), veti putea sa va retrageti sumele de la orice ATM, nemafiind necesara prezenta in unitate.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti in continuare nevoie de ajutor in relatia cu banca BCR.

      Cu stima,

      Vasile Pop Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply

Dă-i un răspuns lui Victor Mosneag Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 + = 6