Mi-a inghitit la bancomat cardul Nickel si nu vor sa mi-l dea inapoi. Ce pot sa fac?

card-nickel-franta

Am un card Nickel luat de la un ghiosc Tabac din Franta, pe care incasez salariul, acum sunt in Spania, l-am bagat intr-un bancomat si mi l-a inghitit, iar cei de la banca nu vor sa mi-l dea inapoi, desi pe card e numele meu si am numarul cardului, identifiantul.
Imi spun ca trebuie sa merg in Franta. Ce pot sa fac?


Raspuns

Stimate domn,

Banca ar trebui sa va dea inapoi cardul, din moment ce numele dumneavoastra e scris pe card si cunoasteti PIN-ul si contul cardului.

Sfatul meu e sa insistati la banca Spaniola pentru a va recupera cardul inghitit de bancomat, pentru ca vina e a bancii, nu a dumneavoastra, daca totul e in regula cu cardul.

Daca banca refuza sa va dea cardul, faceti o reclamatie, la Centrul European al Consumatorilor Romania, pe net, la adresa: http://www.eccromania.ro

In acelasi timp, luati legatura cu Nickel pentru ca aceasta sa transmita un mesaj la banca spaniola, ca sa va dea cardul.

Nickel nu e o banca, deci nu puteti sa mergeti la ei, intr-o anumita locatie, ci doar pe internet, la urmatoarea adresa: https://mon.compte-nickel.fr/identifiez-vous sau la telefon 01 76 49 48 10 daca sunteti in Franta sau 00 33 (0)1 76 49 48 10 daca sunteti in alta tara.

Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema, pentru a va ajuta eu.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

2 raspunsuri la “Mi-a inghitit la bancomat cardul Nickel si nu vor sa mi-l dea inapoi. Ce pot sa fac?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 × = 4