Model de cerere pentru stergerea din Biroul de Credit, catre Cetelem

Buna ziua ,
Am facut un card de credit la Cetelem si in decembrie 2017 am platit o rata cu intarziere , fiind si singura data dealtfel cand am intarziat vreo rata , am platit in Ianuarie.
Acum m-am trezit ca am o raportare la biroul de credit pentru acea intarziere , fara sa fi fost auntat de catre Cetelem de acest lucru.
Imi puteti furniza va rog un model de cerere de stergere a raportarii pentru a o trimite catre dumnealor?
Va multumesc pentru ajutor .


Raspuns

model_cerere_stergere_biroul_de_credit_cetelem
Stimate domn,

Iata un model de cerere pentru stergerea restantelor din Biroul de Credit pe care sa-l trimiteti la Cetelem – BNP Paribas: (atasat gasiti cererea si sub forma unui document Word, pe care puteti sa o completati cu datele personale). Nu uitati sa cereti numar de inregistrare dupa ce trimiteti cererea.

Catre

Cetelem – BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti
Str. Clucerului nr. 78-80, Sector 1, 011368 Bucuresti
Telefon: 021.312.02.20; 021.305.12.00, 0374.500.001
E-mail: relatii.clienti@cetelem.ro

Cerere

Subsemnatul … cu CI … CNP…adresa…e-mail…telefon…

Va solicit stergerea datelor raportate la Biroul de Credit, pentru ca nu a fost respectata legislatia privind protectia datelor personale, conform deciziilor emise de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si/sau conform prevederilor din Regulamentul UE 2016/679 pentru protectia persoanelor fizice privind prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).

Data….

Semnatura…

Numar inregistrare…

Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru trimiterea cererii, iar dupa ce primiti raspunsul, sa-mi spuneti daca ati rezolvat sau nu problema, pentru va sfatui ce trebuie sa faceti in continuare.

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

37 raspunsuri la “Model de cerere pentru stergerea din Biroul de Credit, catre Cetelem

  1. Köllő Tihamér

    A fost un credit Cetelem a fost platit toate rata!A fost si intarziere! Va rog foarte frumos ca stergeti istoric negativ si punctele! Am platit toate ce a fost rate!Va rog foarte frumos stergeti istoricul negativ!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Istoricul negativ din Biroul de Credit nu se poate sterge, chiar daca ati platit ratele.

      Stergerea restantelor din Biroul de Credit se poate face doar daca exista motive intemeiate, precum lipsa notificarii inainte de raportarea la Biroul de Credit.

      Reply
  2. Elena U.

    Buna ziua,in 2017 am achizitionat un card de credit de la AXI CARD, la care am platit cativa ani buni doar dobanda, pentru ca nu am avut posibilitatea sa il inchid(sotul meu era bolnav de cancer, intre timp a si decedat). La un moment dat , anul trecut in octombrie mi s-a transmis ca contractul meu de credit va expira la finele lunii si ca pot accesa un nou credit. Veniturile mele au crescut de la inceputul contractului si pana la finele lui, am optat pentru un nou credit care insa mi-a fost refuzat. Atunci mi s-a comunicat ca in termen de 90 de zile sa achit creditul restant (cel incheiat) altfel voi suporta consecintele. In decembrie 2022 Axi Finance ma raporteaza la biorul de credite in conditiile in care am facut cu ei intelegerea ca pana la finalul celor 90 de zile voi achita integral creditul. Au vandut catre Kruk creanta mea,fara sa fiu anuntata, si m-au raportat in continuare la biroul de credite in lunile ianuarie-martie 2023. Acum nu pot accesa un credit de nevoi personale,desi ma incadrez la unul, din cauza acestei raportari , in conditiile in care am platit tot ce trebuia la Kruk. Cum pot sa sterg aceasta raportare pentru ca nu a fost corect din partea celor de la AXI ceeea ce au facut, avand intelegere cu ei sa achit in cele 90 de zile creditul restant. Scuzati romanul , sper sa ma ajutati cu un raspuns.

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Daca ati facut o intelegere de plata cu Axi Finance si ati respectat-o, atunci nu ar fi trebuit sa va raporteze la Biroul de Credit.

      De aceea, va sfatuiesc sa faceti o reclamatie la Axi Finance, apoi reveniti cu raspunsul primit.

      Reply
  3. Calciu Dan

    Buna ziua
    Am avut restante care le-am achitat catre cetelem si am ajuns in biroul de credit
    As dorii stergerea din biroul de credit dar nu stiu ce motive sa pun in cerere
    Am incercat sa fac un cont pe site a biroul de credit dar sunt raportat cu un numar de telefon gresit
    Exista vreo sansa sa fiu sters sau raman cu nota la purtare mica inca 4 ani?

    Va multumes!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Sansa de a fi sters din Biroul de Credit depinde de conditiile in care ati fost raportat.

      De exemplu, un motiv de stergere din Biroul de Credit este lipsa notificarii inainte cu 15 zile din momentul raportarii.

      Reply
  4. Ciocoiu Adrian

    Buna ziua!
    In 2017 am accesat un credit la Provident,dupa o perioada am ramas fara loc de munca timp de 3 luni lucru care mi-a dat peste cap plata ratelor.
    In 2020 am inchis acel credit,totul fiind la zi dar,bineinteles,Provident m-a raportat la Biroul de Credite.
    Am apelat la ei dar refuza sa ma stearga din baza de date.
    Ce ma sfatuiti sa fac pentru a putea fi sterse datele din Biroul de Credit?

    Va multumesc pentru timpul acordat!

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Stergerea din baza de date a Biroului de Credit nu se poate face fara un motiv intemeiat, precum lipsa notificarii inaintea raportarii.

      Dumneavoastra ce motiv ati invocat in cererea de stergere din Biroul de Credit trimisa la Provident?

      Reply
  5. Alina Ioana

    Buna ziua! Pot face o solicitare la Biroul de Credit pentru a fi stearsa daca a fost achitat creditul? Ultima plata a fost in mai 2019 ( am avut poprire pe salariu) iar de atunci nu mai am nici o bulina . Va multumesc pt răspuns.

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Achitarea creditului nu reprezinta un motiv pentru stergerea din Biroul de Credit, pentru ca, conform regulilor de functionare, acesta mentine datele privind restantele o perioada de 4 ani dupa plata datoriei, adica inchiderea creditului.

      Daca ati inchis creditul in mai 2019, atunci datele din Biroul de Credit se vor sterge automat in luna mai 2023.

      Reply
      1. Anica

        Buna ziua,
        Din greseala, la un credit Provident, am achitat o suma mai mica decat trebuia, insa dupa 30 zile am fost raportat in Biroul De Credit, astazi achitand la zi. Cum pot face sa sterg acea inregistrare, fiind singura intarziere?
        Multumesc

        Reply
        1. Vasile Coman Post author

          Daca a fost o greseala si nu ati stiut ca veti fi raportata la Biroul de Credit, iar Provident nu v-a notificat inainte de raportare, atunci trebuie sa faceti o cerere la Provident pentru stergerea din Biroul de Credit.

          Reveniti va rog la mine cu raspunsul primit de la Provident.

          Reply
  6. basturea razvan

    Buna ziua! am facut un credit la provident in 2018, mi_au facut executare silita pentru neplata, au trimis la angajator si am platit . le-am trimis cerere de stergere din biroul de credit si au respins! imi puteti da un sfat va rog.

    Reply
      1. Mmmmmmm

        Buna ziua ,

        Am avut un credit neachitat pe perioada stării de alerta,in momentul acela fiind angajata pe perioada determinata , iar anul trecut când m am angajat pe perioada determinata am achitat integral datoria .Am trimis solicitare de stergere din biroul de credit către TBI , însă mi-a spus ca nu au temei legal de a da curs cererii mele pentru ștergerea din biroul de credit .Credeți ca mai pot rezolva făcând o alta cerere “mai solida “ si convingătoare ?

        Reply
  7. Ungheanu Daniela

    Buna ziua!
    Am un istoric in biroul de credit negativ,, o parte sunt achitate, dar am 2 conturi inca neachitate. Daca nu le mai achit, se sterg automat datoriile dupa cei patru ani?

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stergerea din Biroul de Credit se face automat dupa 4 ani nu din momentul in care nu mai achitati creditele, ci de la data ultimei actualizari facuta la Biroul de Credit de banca la care aveti creditele.

      Sfatul meu este sa trimiteti la bancile sau IFN-urile la care aveti creditele cereri pentru gasirea unei solutii de achitare a datoriilor.

      Va rog sa reveniti la mine cu raspunsurile de la banci sau IFN-uri, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Reply
  8. Ana

    Bună seara. Am avut anul trecut 3 popriri ( icredit, ferattum si brd finance)la 3 executori diferiți. Toate datoriile sunt achitate la zi. Vreau sa fac un credit de casă și din cauza istoricului negativ în biroul de credit nu pot lua împrumutul
    Ce trebuie sa fac? Cineva din cunoscuții mei mi-a spus ca trebuie sa merg la executorul care a preluat creditul și sa fac o cerere de ștergere din biroul de credit cu număr de înregistrare. Asa trebuie sa procedez?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Nu, cererea pentru stergerea din Biroul de Credit nu se face la executor, ci la bancile (IFN-urile) care v-au raportat pentru restantele la credit, respectiv Icredit, Ferratum si BRD Finance.

      Insa trebuie sa stiti ca vi se poate aproba stergerea din Biroul de Credit doar daca raportarile au fost facute gresit sau fara sa fi fost informat cu cel putin 15 zile inainte de raportare.

      Asadar, stergerea din Biroul de Credit trebuie sa aiba un motiv intemeiat, pe care dumneavoastra trebuie sa-l mentionati in cerere.

      De exemplu, nu se poate face stergerea din Biroul de Credit pentru ca aveti datoriile achitate la zi. Asta pentru ca raportarea se face pentru restantele de peste 30 de zile la plata ratelor, iar achitarea ulterioara a acestora, dupa cele 30 de zile, nu presupune stergerea raportarii restantelor.

      Raportarile din Biroul de Credit sunt mentinute timp de 4 ani din momentul ultimei raportari, respectiv din ziua in care va achitati datoriile.

      Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune ce raspuns ati primit la cererile de stergere din Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Reply
  9. Ana

    Buna ziua,
    Am urmatoarea situatie: am avut mai multe credite acum multi ani, unele achitate, insa am si neachitate. O parte din ele s-au sters. Intrebarea mea e: daca mie mi se sterg, chiar si cele neachitate, eu voi putea lua un credit cand nu mai apar cu nici unul? Probabil ca voi aparea fara istoric? De la o banca la care nu am mai avut bineinteles si nu apar in lista neagra a fiecarei banci de la care am luat. In prezent achit la ele, insa in viitorul apropiat mi-as dori sa imi iau casa. Multumesc!

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Datele din Biroul de Credit se pastreaza timp de 4 ani din momentul ultimei actualizari, practic dupa achitarea creditului.

      Dupa cei 4 ani, datele din Biroul de Credit se sterg automat si veti putea obtine un nou credit.

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti probleme cu Biroul de Credit.

      Reply
  10. Păuna

    Bună seara am un credit luat la Brd din 2016 iar de anul trecut din luna septembrie 2020 și pana în iunie 2021 am avut poprire pe cont am căzut la un angajament de plata cu firma Kruc și executorul sa le plătesc lunar suma de 600 de ron și sa îmi ridice poprirea a sa și întâmplat acum va rog frumos cum as putea sa ies din biroul de credit ca rău platnic. Mulțumesc seara frumoasa.

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Stimate domn,

      Pentru a iesi din Biroul de Credit ca rau platnic trebuie sa trimiteti o cerere la BRD, in care sa motivati solicitarea de stergere a restantelor.

      Reveniti va rog la mine cu raspunsul bancii, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Reply
  11. A M

    Buna ziua ,
    Am trimis acea cerere si am primit raspuns de la CETELEM prin care ma informeaza ca am fost raportat, lucru pe care il stiam, dar ca nu se va proceda la stergerea din biroul de credit. Creditul este achitat la momentul actual si inchis. Contractul cu ei a fost semanat in 2017 pe vremea cand GDPR-ul nu aparuse.
    Se mai poate face ceva? Multumesc anticipat

    Reply
  12. Ana Gheorghita

    Buna ziua, cererea se poate trimite si in format electronic pe email sau doar in format fizic la acea adresa? Multumesc

    Reply
      1. Ana Gheorghita

        Cam cat timp se asteapta pentru un raspuns? Am trimis cererea in urma cu 2 zile si inca nu am primit nici un raspuns. Multumesc

        Reply
  13. Serban lidia stefania

    Buna ziua am avut un card cetelem ,anul trecut in aprilie 2020 nu am avut unde sa plătesc ultima rata 70 lei din cauza covidului toate erau închise si m-au raportat la biroul de credite,ce tr sa fac ca sa ma scoată de la biroul de credite multimesc

    Reply
  14. Blaga Cristian Ciprian

    Buna Seara,
    In anul 2007 am luat credit de nevoi personale de la 3 banci in acelasi timp(BCR, ROMEXTERRA si CREDIT EUROPE) si un card de credit de la CETELEM. Am achitat timp de 3 ani ratele, dar in final am intrat in imposibilitate de plata. bancille au cesionat contractul de creditare catre firme de recuperare. Pana la sfarsitul anului 2019, am achitat(prin poprire conturi) toate sumele de bani(bineinteles de 2 ori mai mult decat creditele de rambursat. As dori sa mi sterg istoricul din Biroul de credit, avand in vedere faptul ca din 2012 nu am mai fost „clientul bancilor” ci al fimelor de recuperare.

    Reply
  15. Gbariel D

    Buna ziua ,
    Am trimis acea cerere si astazi am primit raspuns de la CETELEM prin care ma informeaza ca nu figurez cu informatii negative raportate la Biroul de credit .
    Culmea este ca in situatia inscrierii ceruta de catre mine la Biroul de credit apar cu o intarziere de 30 de zile ( cat.1 ) de 64 de lei publicata pe 05.01.2018 la contractul pentru cardul de credit Cetelem .
    Deci ei imi spun ca pentru acel contract eu nu sunt raportat cu vreo intarziere insa in realitate la Biroul de credit imi apare o intarziere de 30 zile .
    Ce ma sfatuiti sa fac mai departe .
    Va multumesc anticipat pentru raspunsul dvs .
    Cu stima
    D. Gabriel

    Reply
    1. admin Post author

      Iata ce trebuie sa faceti: sunati la Biroul de Credit, la telefoanele 0213110267 sau 0213104260, sau trimiteti un e-mail la adresa: rpd@birouldecredit.ro, si intrebati de ce mai figurati cu intarzierea respectiva, daca Cetelem v-a spus ca a corectat datele.

      Reveniti apoi la mine cu raspunsul de la Biroul de Credit, pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

      Vasile Coman

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 × 6 =