Nu mai pot accesa contul online BCR cu parola, imi cere token sau etoken. Ce pot sa fac?

logare-parola-bcr-24banking-george

Am un cont la BCR pe care nu-l mai pot accesa prin internet banking, imi spune ca logarea cu parola nu mai este permisa si am nevoie de token sau etoken.

Am sunat la BCR si-mi spune ca trebuie sa merg la o sucursala sa semnez un contract, le-am spus ca nu pot ajunge, pentru ca sunt in strainatate. Apoi mi-au spus ca-mi trimit prin e-mail un ghid de activare etoken, dar nici acela nu l-am primit, pentru ca nu as fi semnat „CSB”, adica contractul cu banca.

Nu m-au anuntat despre aceasta schimbare, iar cand am intrebat de ce, mi-au spus ca au trimis mesaje prin George. Le-am spus ca nu am George, la care doamna din call center imi spune ca de un an ei fac reclama la George si ca vechea versiune de internet banking nu se mai poate folosi decat de persoanele juridice.

Dar de ce nu mi-au trimis e-mail sau mesaj pe telefon, pentru ca aveau datele mele, sa ma anunte de aceste schimbari?

Va rog sa-mi spuneti cum pot rezolva poblema.


Raspuns

Stimate domn,

Am intrebat la BCR cum se poate rezolva problema dumneavoastra, iar banca mi-a raspus ca se va incerca activarea e-tokenului la distanta, fara sa fiti nevoit sa mergeti la banca.

Mai exact, veti primi prin e-mail un document denumit „ghid de activare etoken”, care este parolat, putand fi deschis doar daca introduceti numarul dumneavoastra de telefon, in care veti gasi seria etoken si codul de autorizare, pe care trebuie sa le introduceti in aplicatia eToken (IDentity) a BCR, dupa care prin SMS veti primi si codul de activare a aplicatiei, pe care trebuie de asemenea sa-l introduceti in aplicatie, pentru activarea acesteia.

Dupa activarea aplicatiei eToken, o veti putea folosi pentru generarea unei parole unice (OTP) pe care o introduceti, impreuna cu numele de utilizator, ramas neschimbat, pentru accesarea contului online, prin noua aplicatie George, care inlocuieste vechiul 24banking.

Va rog sa reveniti la mine, daca nu reusiti sa rezolvati problema.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

28 raspunsuri la “Nu mai pot accesa contul online BCR cu parola, imi cere token sau etoken. Ce pot sa fac?

  1. Gabriela

    Cand vreau sa reactivez etoken , imi trimite un link de reactivare pe o adresa de email pe care nu o mai am ! Ce pot sa fac in cazul asta?

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      In acest caz, trebuie sa va actualizati datele personale.

      Banca Comerciala Romana (BCR) are trei modalitati de actualizare a datelor personale pentru clientii persoane fizice:

      – In orice sucursala BCR

      – In aplicatia George

      – Completand formularul online, de pe site-ul BCR.ro (la acest link), in urma discutiei cu reprezentantul Contact Center, la telefoanele *2227 sau +40214074200 (apelabil din strainatate).

      Va rog sa reveniti la mine daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei.

      Reply
      1. Soimaru Mariana

        Buna ziua,
        Eu am urmatoarea situatie: deci am reinoit datele personale la banca, doamna de la ghiseu a introdus eronat adresa de email, evident nici nu am facut atentie in momentul semnarii la actualizarea datelor.
        Din aceasta cauza nu reusesc sa creez contul meu pentru aplicatia George.
        Spuneti-mi va rog care ar fi solutia?
        Va multumesc

        Reply
  2. Ana

    Nu mă lasa sa ma conectez la George imi zice nume utilizator incorect ,dar este dat de la banca cu care ma conectez la eToken,nu mai înteleg nimic

    Reply
  3. Hashki Liliana

    Bună ziua! Mi s-a cerut sa-mi fac actualizare de date dar eu sunt in afara țării. Am sunat la nr de tel internațional și ma pune in așteptare și nu răspunde nimeni . Am incercat online dar programul etoken nu se deschide i-mi da eroare oricum când am facut contractul nu mi s-a dat un nume de utilizator pt etoken. E imposibil să ajung momentan in țară in timpul pandemie. Nu înțeleg de ce se dau servicii online dacă nu merg . Sper sa nu i-mi blocheze cardul ca atunci cu siguranță voi schimba și eu banca . Cardul meu e debit deci nu eu iau de la banca ei se folosesc de banii mei .

    Reply
    1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Sunati la BCR si cereti sa va trimita ghidul de activare etoken, in care gasiti seria etoken si codul de autorizare, pe care trebuie sa le introduceti in aplicatia eToken (IDentity) a BCR, dupa care prin SMS veti primi si codul de activare a aplicatiei, pe care trebuie de asemenea sa-l introduceti in aplicatie, pentru activarea acesteia.

      Reply
  4. Modjeschi rudolf erich

    Nu mai pot activa GEORGE Mi se cere numele si parola e token Dupa transmiterea acestor date mi se raspunde invariabil ca numele ori parola sunt gresite Ma puteti ajuta sa folosesc aplicatia ca si pana acum ? Care e parola e token ceruta? Multumesc

    Reply
  5. ADELA TEODORA DUMITRESCU

    Doresc sa obtin de la BCR nume utilizator si ghid de activare e Token.
    Am reinoit contractul cu BCR in anul 2019. Nu am fost intrebata daca doresc sa fac plati online.
    In momentul de fata sunt obligata sa fac plati online.
    Nu pot plati online atunci când cunosc numai contul IBAN si denumirea societatii.
    Am luat contact telefonic si prin e-mail cu BCR. Mi s-a comunicat înregistrarea sesizarii, dar nu am primit raspuns. Am primit un telefon prin care am primit un cod cu care am reusit sa descarc extrasul de cont curent, dar numai in acel moment.
    Va rog sa ma ajutati sa pot folosi online serviciile inscrise in contractul incheiat cu BCR, banca in care intra pensia mea, in situatia actuala când este limitata deplasarea pentru rezolvarea problemelor, iar indicatiile date de cei care raspund de starea de urgenta sunt sa se fooseasca platile online. .
    Va multumesc.
    Cu stima,
    Teodora

    Reply

Dă-i un răspuns lui Sandu Silvia Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


7 + 2 =