Buna ziua, nu îmi merge aplicația, You BRD, după ce îmi introduc parola nu mi se incarca contul, nu îmi afișează suma. Parola este corecta și o pot introduce, dar după ce intru in cont pe „Home/Acasa” apare Mesajul de eroare este Ups.. cont favorit
indisponibil. Încearcă din nou. Și dedesubt sub mesajul de eroare apare butonul roșu cu” reîncarcă”. Oricât aș apasă reîncarcă
nu îmi reîncarcă datele. Menționez că în urma cu câteva ore mergea și puteam sa îmi văd suma pe care o am. Ce pot face. Este
necesară ștergerea și reinstalarea aplicației?

Stimata doamna,
Nu este necesara stergerea si reinstalarea aplicatiei YOU BRD, pentru ca exista o problema cu functionarea aplicatiei YOU BRD, pe care banca BRD o cunoaste si se ocupa de remedierea ei.
„Situatia este cunoscuta si este in analiza, urmand a fi remediata in cele mai scurt timp. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat”, a anuntat BRD.
Sfatul meu este sa incercati mai tarziu, peste cateva ore, sa accesati din nou aplicatia.
Daca problema cu YOU BRD nu se rezolva, reveniti va rog la mine, pentru a va ajuta.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
0723292899
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
Aplicația YouBRD nu funcționează,când încerc să deschid contul de acasă trebuie sa fac de 2 ori poza la buletin ,prima oara funcționează ,a doua oară …îmi spune că cartea de identitate este expirata ….buletinul meu expira in 2028.Am fost la banca sa o activez ,am reușit dar când vreau sa intru in aplicație se închide automat….
Nefunctionarea aplicatiei You BRD este cauzata, probabil, de o problema tehnica a aplicatiei.
De aceea, sfatul meu este sa luati din nou legatura cu BRD, pentru a rezolva problema cu aplicatia YOU BRD.
Va rog sa reveniti la mine, pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema functionarii aplicatiei YOU BRD.
Aplicatia este plina de bug-uri!
O solutie foarte proasta si instabila din partea BRD.
Cum puteti lansa o aplicatie care nu este stabila? Mai ales pentru Mobile Banking!
Dupa un timp cere resetare Token. In incercarea de a reseta: „Oops, something went wrong” -> Credeti ca e comod sa te deplasezi la banca de fiecare data cand aplicatia se strica?
Daca versiunea nu este stabila, nu are ce cauta la consumator!
Bună seara! După factory reset nu mă pot loga în aplicație. Ooops something went wrong. Puteți să-mi oferiți o soluție?
Trebuie sa va reactivati aplicatia, iar acest lucru se poate face doar daca mergeti la o sucursala a BRD.
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa reactivati aplicatia YOU intr-o unitate BRD.
Bună ziua, am fost la bancă, am activat aplicația. Însă persistă problema din cauza căreia am resetat telefonul: nu pot să autorizez nicio tranzacție 3d secure prin aplicație. Nici nu apare cererea pentru autorizare cu amprentă, sau pin. Am sunat la bancă unde m-au sfătuit să aleg modalitatea de autorizare prin SMS însă acesta este un proces mult mai complex (introducerea parolei, a numărului de telefon, așteptarea Sms, introducerea codului primit) față de simpla autentificare prin amprentă modalitatea care l-am folosit până acum.
Buna ziua!Am si eu o intrebare.Am resetat telefonul meu,a trebuit sa reinstalez aplicatia.acuma nu mai pot sa intru in cont Problema este ca nici nu am posibilitate sa ma duc la os sucursala ,deoarece sunt in strainatate si nici nu stiu cand ajubg in tara (sunt bolnava de cancer,,inca sub tratament etc) dar in acelasi timp am avea tare nevoie de cont,de platile online.Care are fi rezolvarea…online incerc fiecare minut activarea dar din pacate nu merge…(oups something went wrong…try it later)
Stimata doamna,
Sfatul meu este sa cereti la BRD reactivarea aplicatiei YOU la distanta, prin telefon si online, fata sa mai mergeti la o sucursala BRD, data fiind situatia in care va aflati.
Va rog sa reveniti la mine daca BRD nu va rezolva problema, pentru a va ajuta eu.
Mi-am schimbat telefonul și nu se mai deschide aplicația you brd, scrie… Oups eroare încercați mai târziu. Nu se poate rezolva cumva fără să merg la banca?
In prezent activarea aplicatiei YOU BRD se poate face doar daca va prezentati intr-o sucursala BRD, nu se poate si prin telefon sau online.
Buna ziua am avut aplicatia you brd lá telefon Da so rupt telefonul am cumparat un alt telefon si din asta nu lasa sa intru cand vreau sa fac registrare din nou cere cnp si nr de telefon dupa aia scrie sus oops si am fost registrat in telefonul vechi numa o picat din buzunar rupt vreau sa intreb ca de CE nu lasa din telefonul asta sa intru
Trebuie sa va inregistrati din nou in aplicatie, daca v-ati schimbat telefonul, iar in prezent activarea aplicatiei YOU BRD se poate face doar daca va prezentati intr-o sucursala BRD, nu se poate si prin telefon sau online.
Problemele continua cu aceasta aplicație. Vrei sa faci o plata online, îți apare mesaj ca banca a refuzat tranzacția. Notificările au dispărut, trebuie repornita aplicația după vreo 15 min, ca da eroare. Niciodată nu mai știi dacă s6a efectuat în transfer sau o plata, ca notificare nu mai exista. Este o aplicație complet inutila.