Se mai poate anula o plata prin myBRD Net daca am gresit-o?

Am efectuat, din greseala, de doua ori plata la aceeasi factura de utilitati, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
mybrd-net-login-parola

mybrd-net-anulare-plata

Stimate domn,

Reprezentantii BRD mi-au precizat ca daca plata este procesata deja, aceasta nu poate fi anulata. Puteti doar sa luati legatura cu firma de utilitati in vederea returnarii sumei.

Daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii, daca nu este prea tarziu.

Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 13 nov., 2017

16 raspunsuri la “Se mai poate anula o plata prin myBRD Net daca am gresit-o?

  1. Stoica Cristina

    Bună ziua! Am efectuat o plată din contul Brd și am greșit suna, banii mi i-au luat din cont dar îmi scrie sumă blocată.. Ce as putea face pentru a anula tranzacția? Mulțumesc

    Reply
    1. Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

      Puteti anula tranzactia, daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare” sau blocata.

      Plata nu se mai poate anula daca a fost deja procesata.

      Pentru anularea platii, trebuie sa sunati la BRD (Telefon +4 021 302 6161;*22622) sau sa trimiteti email la mybrdcontact@brd.ro), cu solicitarea de anulare a platii, daca nu este prea tarziu.

      Va rog sa reveniti la mine pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu plata BRD.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro
      0723292899

      Reply
  2. Puscasu

    Buna ziua.Am transferat o sumă de bani prin You BRD ,din Romania în Spania.Banii nu au intrat in cont nici după o săptămână.Mentionez că nu am greșit datele contului respectiv.Multumesc

    Reply
  3. Kinga

    Buna,

    Se mai poate revoca/ rechema banii in urma uni transfer online pe IBAN gresit dupa ce transferul a fost procesat? Transferul facut prin BRD YOU.

    Reply
  4. Stoian

    Buna ziua, doresc sa retrag o suma pe care am transferat-o (200 lei) intr-un cont gresit. Mentionez ca suma este blocata, nu procesata.

    Reply
  5. Nicoleta Popescu

    Buna seara! Va rog sa ma ajutati cu anularea platii in valoare de 114,20 lei catre RCS & RDS din data de 8.12.2018 al carei status este in procesare.
    Din greseala s a introdus gresit codul de client.
    Multumesc!
    Nicoleta Popescu

    Reply
    1. admin Post author

      Pentru anularea platii, trebuie sa luati legatura cu banca, la Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro).

      Reveniti la mine daca nu reusiti.
      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
      1. Roxana

        Buna ziua!
        Nu este corect.
        Am facut un transfer bancar prin intermediul aplicatiei si desi este in status asteapta procesarea, cei de la banca au zis ca nu se anuleaza decat automat dupa 24 h si doar daca nu ai bani in cont.
        Este stupid.
        Multumesc

        Reply
        1. Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Post author

          Sfatul meu e sa transmiteti un e-mail la BRD (mybrdcontact@brd.ro), in care se cereti anularea transferului, daca acesta nu a fost procesat, ci este in curs de procesare. Oficialii BRD spun ca daca o plata este in curs de procesare, aceasta se poate anula.

          Reply
  6. Anghel Panaite

    Am efectuat, din greseala, de două ori plata la aceeasi factura de utilități, prin MYBRD Net, ambele operatiuni sunt in curs de procesare. Cum pot anula una din aceste plati?

    Reply
    1. admin Post author

      Daca statusul tranzactiei este „in curs de procesare”, puteti apela MyBRD Contact (Telefon +4 021 302 6161; TelVerde 0800 803 803 gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România; *BANCA (*22622) tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil; Email: mybrdcontact@brd.ro), pentru a transmite o solicitare in vederea anularii platii.

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


9 − = 5