Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???

bt-pay-probleme

„Din cauza unei probleme cu telefonul am fost nevoita sa il schimb si sa adaug iar in aplicatia BT Pay pe alt telefon. Dar imi apare mesajul “Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adugat in BT Pay. Si doar atat, in rest nu mai apare nimic, si vreau sa il fac ca sa imi pot vedea soldul si celelalte lucruri. Va multumesc!”


Raspuns

Stimata doamna,

Eroarea aparuta in procesul de adaugare a cardului in aplicatia BT Pay a Bancii Transilvania este cauzata, cel mai probabil, de aplicatia bancii.

Conform informatiilor publicate de Banca Transilvania, in cazul schimbarii telefonului, este nevoie de reinstalarea aplicatiei BT Pay si de adaugarea din nou a cardului in aplicatie.

„Mi-am schimbat telefonul, dar am același număr de telefon. Cum îmi reinstalez aplicația BT Pay?

„Reiei procesul de instalare al aplicației, prin descărcarea acesteia din magazinele dedicate, Google PlayHuawei App Galleryși App Store.

Apoi urmezi pașii de înrolare a cardului pe care îi găsești la întrebarea „Cum înrolez un card în BT Pay?”.

Banca Transilvania

De aceea, pentru rezolvarea problemei cu activarea BT Pay, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, la telefon 0264 308 028 sau *8028 .

Va rog sa reveniti la mine pentru a-mi spune daca ati rezolvat problema cu activarea BT Pay.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro

6 raspunsuri la “Ups…a intervenit o problema. Cardul este deja adaugat in BT Pay. De ce???

  1. Mihaela

    Buna.am și eu o problema cu aplicația Bt pat.sotul a schimbat tel am instalat aplicația pe tel nou .facem toate saterarile cu poze de buletin cu tot după care arată că se configurează și la final ne spune că nu se poate înregistra.tin sa precizez că pe tel vechi mergea.cum putem rezolva

    Reply
    1. Vasile Coman Post author

      Pot fi mai multe cauze pentru care nu puteti introduce cardul in aplicatia BT Pay, precum lipsa semnalului la telefon, neactualizarea datelor personale la banca, setarile de securitate pentru telefon (parola, PIN etc.), o problema cu contul/cardul dumneavoastra la Banca Transilvania sau a problema tehnica de functionarea a aplicatiei.

      De aceea, pentru rezolvarea problemei trebuie sa contactati Banca Transilvania, prin e-mail la adresa: contactbtpay@btrl.ro sau la telefon: 0264 308028.

      Iata informatiile publicate de Banca Transilvania privind problema la inrolarea cardului in aplicatia BT Pay:

      Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

      ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

      ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

      ❸⠀codul OTP (One Time Password) este gresit;

      ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).”

      Procesul de inrolare a cardului in BT Pay:

      „Poți descărca BT Pay din Google Play, Huawei App Gallery sau App Store.

      Aplicația e gratuită și e compatibilă cu telefoane cu sistem de operare Android (versiune minim 7) și iOS (versiune minim 13).

      Pentru înregistrarea în BT Pay, trebuie să ne oferi următoarele informații: numărul de telefon, care se validează printr-un cod primit prin SMS, nume utilizator (nickname) și data nașterii. Vei fi identificat în baza noastră pe baza numărului de telefon declarat băncii și a datei de naștere.

      În BT Pay poți adăuga carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice. Cum faci asta? 😊

      După ce ai fost identificat pe baza informațiilor menționate mai sus, pentru a face procesul mai ușor, trebuie să alegi din lista de carduri disponibile de adăugat în BT Pay. O să poți adăuga carduri emise și/sau reemise la scadență și/sau la cerere, pe numele tău. Va trebui să adaugi manual și codul CVV pentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești.

      Pentru a adăuga cardurile BT în BT Pay trebuie să introduci codul CVVpentru fiecare dintre cardurile pe care vrei să le folosești în app.

      Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului). Același lucru se aplică și dacă nu vei fi identificat în baza noastră.

      Pentru a termina înregistrarea, îți vom trimite pentru fiecare card BT pe care vrei să îl adaugi în app câte un cod SMS – OTP (one-time password) pe numărul de telefon pe care l-ai declarat băncii atunci când ai devenit client BT sau ți-ai actualizat datele.

      ❗⠀Ține minte: Cardurile BT pe care le ai deja în BT Pay sau pe care urmează să le adaugi, vor fi înrolate automat în 3D Secure și vor permite funcționalitatea de autentificare a plăților online direct din app.”

      Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu BT Pay.

      Cu stima,

      Vasile Coman
      jurnalist
      Reclamatiibanci.ro
      vasile.coman@reclamatiibanci.ro

      Reply
  2. Onciu Mirela

    Buna ziua, Vreau sa adaug in BT PAY pe langa cardul meu si pe al sotului si imediat ce merg pe obtiunea adauga al card apare mesajul ~Ups…se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci~. Am incercat de nenumarate ori si mesajul persista.
    Ce pot sa fac?

    Reply
      1. Emanuel

        Eu am aceasi problema cu „Ups…se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci”, am incercat sa dau clear cache la aplicatie si sa ma reautentific, dar problema persista, cand incerc sa afisez datele cardului primesc eroarea.
        Totodata in loc sa imi ceara btpay-ul sa conform tranzactia, ma pune sa bag codul trimis prin sms(care este trimis pe un numar vechi 🙁 )

        Reply

Dă-i un răspuns lui Vasile Pop Coman - Reclamatiibanci.ro Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 6 = 9