Vodafone mi-a facut un abonament fara sa stiu. Ce pot sa fac?

reclamatie vodafone

In decembrie 2021 în primele zile, rătăcind cartela de telefon, din aplicația My Vodafone am schimbat nr de telefon. Precizez ca în acel moment ma aflam în afara țării.

La întoarcerea în România pe 14 decembrie , am mers într-o sucursala Vodafone unde am cerut să îmi fie înapoiat numărul vechi
fie în varianta de cartela sau abonament, dacă nu se mai poate cartela. Acolo am fost informata dupa ce ei au sunat chiar și în call center că din păcate acel număr este inexistent dar ca ei pot face o rezervare la ei în sistem si cand acest număr revine pe piața, el imi poate fi redat.

M-au recheamat in aceiași zi în sucursala pentru a îmi face o copie după buletin, asigurându-ma ca se va reveni cu un telefon dacă se va găsi o soluție.

In 7 martie, în cutia postala am găsit o factura conform căreia am de platit abonamentul Vodafone. Cum din serviciul online de asistenta a fost imposibil sa iau legătura cu un operator am mers la sucursala unde am mers in decembrie.
Unde am fost informata ca factura de plătit se majorase (penalizari, evident) și ca de pe 17 decembrie am deschis un abonament de 9 euro de care nu am fost informata vreodată nici in scris, nici telefonic, nu l-am semnat și nu l-am folosit neavând o cartela pe acest număr.

Factura am plătit-o, eu urmând sa plec curând din țară… Si tare imi e teama ca peste câteva luni la întoarcere ma voi trezi cu un alt teanc de somații.

I-am contactat in scris, am fost sunata sa mi se spună ca ei vad in sistem abonament deschis si ca trebuie sa fiu de acord cu el. Am ripostat la acest lucru si mi s-a indicat sa merg personal sa lămuresc cu angajatul din sucursala.

Le-am cerut sa facă ei ca si companie acest demers, sa revina la mine cu un email scris la care sa aiba atașat contractul cu semnatura mea pe el. De o săptămână ma duc cu vorba…

Aștept un sfat sa știu cum ar trebui sa procedez.
Va mulțumesc


Raspuns

Stimata doamna,

Vodafone a comis un abuz si o ilegalitate facandu-va un abonament fara sa stiti si, evident, fara sa-l semnati.

Tot comportament abuziv poate fi considerata si incercarea Vodafone de a va determina sa fiti de acord cu acest abonament, cu toate ca nu stiati de existenta lui.

Faptul ca anagajatii Vodafone va duc cu vorba de o saptamana fara sa clarifice aceasta situatie este un indiciu al neregulilor comise la incheierea acestui abonament.

De aceea, sfatul meu este sa faceti o reclamatie la Vodafone cu privire la aceasta situatie, in care sa cereti anularea abonamentului de 9 euro si implicit a facturii aferente.

Cum trebuie sa faceti reclamatia la Vodafone

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon (*222), prin e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

3 raspunsuri la “Vodafone mi-a facut un abonament fara sa stiu. Ce pot sa fac?

  1. Pingback: Vodafone mi-a facut un abonament fara sa stiu. Ce pot sa fac? | Vasile Pop-Coman

  2. la

    Am făcut deja acest lucru. I-am contactat in scris, la adresa specificata
    de dumneavoastră inca de pe 7 martie.
    Am fost contactata, mi s-a spus ca ei vad un abonament pe numele meu deci
    au presupus ca eu trebuie doar sa fiu de acord cu el.
    Am ripostat explicându-le iarăși situația, m-au îndrumat sa merg la
    sucursala unde am fost in decembrie sa imi rezolv situația, vorbind cu
    seful de sucursala.
    Sincer nu am știut dacă trebuia sa rad la aceasta sugestie, evident am
    refuzat sa fac acest lucru si le-am cerut sa își facă munca de companie si
    sa investigheze singuri.
    Le-am trimis alte două emailuri deoarece rabdarea mea nu e atât de mare,
    ținându-se cont de faptul ca ei au spus ca cer explicații scrise de la acea
    sucursala si revin curând.
    Intenția mea este de a ma adresa ANPC-ului. Ca prim pas.
    Pentru mine este un fals in acte. Am drepturi ca orice cetățean și nu vreau
    decât sa imi fie respectate

    Vă aștept cu o părere legată de acest subiect. Și vă mulțumesc pentru
    răspunsul prompt.

    Reply

Dă-i un răspuns lui Vasile Coman - Reclamatiibanci.ro Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


+ 8 = 15