BRD nu a inchis contul timp de 7 ani, desi nu l-am utilizat. Ce pot sa fac?

Acum zece ani, in 2006, am deschis un cont la BRD in care mi se depunea salariu….pana in 2009 am utilizat acel cont care avea si o limita de credit. Dupa ce am achitat limita de credit nu am mai utilizat acel cont, eu imi aduc aminte ca l-am inchis….dar astazi , imi ajunge o scrisoare de la BRD in care mi se precizeaza ca trebuie sa-mi achit suma restanta….cu alte cuvinte contul nu a fost inchis, in acelasi timp banca luand din limita de credit….ajungand in 2016 cu -2000 Ron…..

Cum este posibil ca timp de 7 ani banca a utilizat banii fara sa ma anunte….cand nu au avut banii mi-au trimis scrisoare. Banca fata de clienti nu are nicio responsabilitate….nu trebuie sa te anunte? Adica nu este un an, sunt 7 ani……


Raspuns
BRD - procedura de inchidere a unui cont

BRD – procedura de inchidere a unui cont

Stimata doamna,

Am intrebat reprezentantii BRD care este procedura bancii in astfel de cazuri, iar raspunsul a fost urmatorul:

– contul curent, cardul, limita de credit aferenta unui cont de salariu sau nu (Descoperit Autorizat de Cont – DAC) sunt produse de sine statatoare, fiecare cu contractul lui;

– astfel, daca de exemplu clientul preda bancii cardul, nu inseamna ca automat vor fi inchise si celelalte produse: cont, DAC;

– pentru ca acest lucru sa se intample, clientul trebuie sa comunice bancii care ii sunt intentiile si sa completeze cereri de inchidere cont si limita de credit (comunicarea client – banca este esentiala, pentru ca altfel mergem doar pe intentii);

– in lipsa acestor instructiuni scrise din partea clientului, banca nu poate inchide produsele

Probabil ca asta s-a intamplat si in cazul de fata.

Oricum, in situatiile de acest tip banca returneaza toate comisioanele si dobanzile incasate, cu conditia sa nu fi existat o utilizare din limita neacoperita de client.

Pentru a rezolva problema, va rog sa va adresati BRD, fie direct la agentie, fie trimiteti o sesizare cu date de contact la mybrdcontact@brd.ro.

Va rog sa reveniti la mine daca doriti si alte informatii sau daca nu reusiti sa rezolvati problema.

Cu stima,
Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
Ghiseulbancar.ro
0723292899

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


4 − 2 =