De ce nu mai pot recupera banii în crypto din Paybis?

paybis-crypto-wallet-frauda

„Am bagat foarte multi bani in taxele Paybis si nu mai pot recupera banii si nu stiu de ce.”


Raspuns

Stimată doamnă,

Nu vă mai puteți recupera banii din investiția în cryptomonede prin Paybis pentru că probabil ați fost victima unei fraude.

Dacă ați trimis bani unor persoane necunoscute, care v-au contactat pe Facebook, Whatsapp, Instagram sau Tiktok, care v-au promis câștiguri mari prin investiții în criptomonede, a fost o înșelătorie.

Escrocii folosesc false platforme de investiții în crypto, copiate după platforme reale, precum Pabys, pentru a vă păcăli că aveți bani în portofelele crypto.

În realitate, banii sunt furați de escroci, care apoi vă pun să plătiți și taxe pentru retragere.

Ce spune Paybis

Iată avertismentele publicate de Paybis privind fraudele:

  • Paybis nu vă va trimite niciodată e-mailuri prin care vi se solicită să depuneți fonduri sau să percepeți comisioane pentru retragerea acestora.
  • Criptomonedele au devenit o țintă populară pentru escroci și fraudatori care doresc să profite de utilizatorii neavizați.
  • O tactică comună utilizată de escroci este de a configura adrese frauduloase de portofel de criptomonede, prin care păcălesc utilizatorii să le trimită fonduri. Acești fraudatori se bazează adesea pe persoanele neinițiate sau fără experiență, care pot să nu fie conștiente de semnele de avertizare ale unei escrocherii.
  • Dacă întâlniți o adresă de portofel de criptomonede suspectă sau frauduloasă, este important să o raportați autorităților competente. Raportarea acestor adrese nu numai că ajută la protejarea altora de a cădea victime ale escrocheriei, dar ajută și agențiile de aplicare a legii să-i identifice și să-i urmărească penal pe autori.
  • Raportați către Paybis: multe platforme de criptomonede, inclusiv Paybis și alți furnizori de portofele, au implementate mecanisme pentru raportarea activităților suspecte. Contactați echipa de asistență a platformei și furnizați-le detaliile adresei portofelului fraudulos, inclusiv orice dovezi pe care le-ați colectat. Dacă credeți că un portofel fraudulos este utilizat pe Paybis, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa: support@paybis.com

    Așadar, sfatul meu este să faceți o reclamație la banca prin care ați făcut transferurile pentru cumpărarea de criptomonede.

    De asemenea, faceți o plângere la Poliție pentru înșelătorie, pe site-ul Poliției Române online, la acest link.

    Vă rog să reveniți cu răspunsurile de la bancă și Poliție, pentru a vă ajuta să rezolvați problema înșelătoriei cu cryptomonede.

    Cu stimă,

    Vasile Pop Coman
    jurnalist
    Reclamații Bănci

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


    × 2 = 6