Vodafone m-a alungat în loc să-i transfere soțului 40 de euro de pe abonamentul meu. Unde pot să fac o reclamație?

reclamatie factura vodafone

„Buna ziua,va scriu din orașul Petroșani jud Hd!Ieri in jurul orei 16 am mers peste drum de mine,fiind aproape și căutând să fiu ajutata cat mai repede timpul meu fiind limitat avand 3 copii iar ce-a mica cu autism.Am apelat la dânsele fiindcă nu reușeam ,nemaifacand asta sa mă ajute cum as putea să-i transfer soțului 40 euro de pe abonamentul meu!

Erau doaua angajate ,nu era absolut nimeni înăuntru desigur tot ceea ce spun se poate verifica !Nu vorbesc fara argumente !Am intrat mi am expus prob,unde mi s a zis pai noi nu am.auzit de așa ceva nu știm!!!Pai zic am vb cu un reprezentat vodaf,și mi au zis ca nu mă pot ajuta telefonic și sa vin in ce a mai apropiata incinta vodaf sa fiu ajutata !!

Am stat 1 ora unde în acest timp eram sunata de copii de mama oare vi cf ?Intr un final,am zis ok atunci oare menegera care este o cunoștință de a mea de ceva ani ,P B, oare dânsa nu mă poate ajuta ?Este într-o ședință am zis o dar numa atât sa o întrebați unde trb sa apăsăm ..

Merge o angajată ,intra ieșea și tot așa și nu s rezolvat desigur nimic .Doar ca eu nu știu ce trebuie sa fac ?Eu ca și client vodaf am zis eu nici atât fiindca dacq știam nu m-ai eram aici !Totuși speram că după atata timp de așteptări am sa fiu ajutata nu?

Având în vedere ,că mereu achit și televiziunea înainte cu multe luni, abonamentele idem mereu achitate !Nu era normal să fiu ajutata ?!Și în timp ce așteptăm,o angajată (R) îmi spune pai cat ați stat aici puteți să mergeți în capătul centrului !Și i am zis sa stau chiar peste drum,am 3 copii nu mi permit sa mă plimb !Și nu mi se pare normal,sa fiu alungata efectiv doar fiindca unele sunt angajate ,doar pentru a-și etala ținuta și atât ?!

Cred ca orice angajat vodaf este pus sa ajute,dar mai ales sa aibă bun simț și ce-i 7 ani de acasă !Și atâta timp cât un client oferă respect ,oare respectul nu trebuie sa fie reciproc ???!Venind spre casa m am întâlnit cu o vecina ,care soțul ei lucrează la vodaf ( cablu)Și am fost ajutată de el fiindcă desigur cum au spus și ce-i de la relații cu clienți binenteles că se putea transfera euro pe Nr soțului meu !

Sunt cu siguranță de aceeași ori aproximativ cu aceea angajata (R) ,care efectiv Intr un mod diplomat am fost alungata deși am menționat m-ai sus situatia mea !Deci nu sunt o femeie în vârstă care nu are răbdare ,ori care judec după îmbrăcăminte !Dar se pare că în mare parte ,îmbrăcămintea uneori in unele cazuri ne reprezintă ca și caracter și ne dă impresia că putem sa tratam clienții asa ?!

Mă rog..Nici manejera nu m a putut ajuta ,a spus o alta angajata am fost la dânsa a zis că nu știe ?!!Făcuse deja câteva ture și apoi mi a zis nu știe !Nu va putem ajuta !!!! Oare daca eu ca și client vodaf întâmpin o prob,unde pot apela ?Nu la cei competenți și angajați fix pt a ajuta clienții ?Ori trebuia sa apelez la Peny ,market,Profi etc ?!

Cu tot respectul cuvenit , aștept răspuns ce pot sa fac !Nu sunt singura clienta care este nemultumita !! Mulțumesc anticipat !”, ne-a transmis o cititoare.


Raspuns

Stimată doamnă,

Angajatele Vodafone ar fi trebuit să vă ajute să transferați cei 40 de euro de pe abonamentul dumneavoastră pe cel al soțului, nu să vă alunge din sediu.

„Poti reîncărca o cartelă Vodafone de pe un abonament, cu plata la scadența facturii, prin contul tău MyVodafone sau apelând *100#”, conform informațiilor publicate de Vodafone.

Cum puteți face reclamația la Vodafone

De aceea, dacă angajatele Vodafone nu au vrut să vă ajute să faceți transferul de credit, sfatul meu este să faceți mai întâi o reclamație la Vodafone.

Reclamația la Vodafone o puteti face prin e-mail, la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, pe site-ul Vodafone, prin robotul Tobi, care necesită înregistrare cu date personale, prin telefon, la numarul *222, sau într-un magazin Vodafone.

Dacă sunteți nemulțumită de răspunsul la reclamație primit de la Vodafone, vă puteți adresa Protecției Consumatorului.

Reclamația împotriva Vodafone o puteți face online, pe site-ul ANPC, la acest link.

Vă rog să reveniți cu răspunsul la reclamație primit de la Vodafone, pentru a vă ajuta să rezolvați problema.

Cu stimă,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamațiibănci.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


× 4 = 36