Nu pot deschide aplicatia MyBRD Mobile, desi parola este corecta! Ce fac?

Buna ziua!
De curand am incercat sa deschid aplicatia MyBRD Mobile insa, nu vrea sa imi ia parola. Imi da eroare ,,login failed. Nu este prima data cand intru in cont si stiu sigur ca parola este buna.


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
Date de contact BRD

Date de contact BRD

Stimata doamna,

Exista mai multe cauze posibile pentru problema dumneavoastra:

1. Aplicatia de mobile banking myBRD Mobile are intreruperi temporare de functionare, caz in care reveniti mai tarziu sau luati legatura cu banca pentru a afla daca serviciul are probleme intr-adevar;

2. Banca v-a restrictionat accesul la aplicatie din diverse motive, precum neachitarea la timp a abonamentului, caz in care trebuie sa luati legatura cu banca pentru deblocare;

3. Parola nu mai este valabila, intrucat expira dupa 1 an de functionare, astfel ca trebuie sa o schimbati cu alta noua.

Sunati la call center-ul bancii (0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone) pentru a afla care este problema dumneavoastra si a o rezolva.

Puteti reseta parola si pe site-ul mybrdnet.ro, unde introduceti codul de utilizator (ID autentificare) la “am uitat parola” si veti primi un SMS pe telefonul mobil cu noua parola.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau daca aveti nevoie de ajutorul meu.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899

Postat in data: 31 mai, 2017

10 raspunsuri la “Nu pot deschide aplicatia MyBRD Mobile, desi parola este corecta! Ce fac?

  1. Paula

    Buna ziua, mi se intrerupe incontinuu aplicatia! Precizez ca am schimbat tel si am pus din nou aplicatia( si aici a durat fr mult pt ca se intrerupea si ma trimitea de la inceput). Cand intru in aplicatie ma lasa sa introduc parola si apoi se inchide

    Reply
  2. Adrian

    Buna ziua
    Nu ma pot conecta la aplicatie. Introduc parola, dupa catre imi apare mesajul : Eroare de comunicatie! Reincarcare informatii. Specific ca am un Adroid 9.0

    Va multumesc
    Adrian

    Reply
  3. Binci Dan Petru

    Nu ma pot conecta la aplicatie. Introduc parola, dupa catre imi apare mesajul : Eroare de comunicatie! Reincarcare informatii. Tin sa precizez ca acest bug persiasta de Marti19.02.2019. restul aplicatiilor, si restul cardurilor pe care le am pot sa le accesez. Am sunat la Banca fara nici un rezultat,……….

    Reply
    1. admin Post author

      Stimate domn,

      Problema este urmatoarea: aplicatia myBRD nu mai functioneaza pe telefoanele mai vechi, cu versiune de Android sub 5.0, dupa cum ne-a informat banca, dupa ce mai multi clienti au reclamat si ei ca nu se mai pot conecta la aplicatie.

      „Aplicatia nu mai este insa accesibila versiunilor foarte vechi de Android (anterioare versiunii 5.0), din cauza faptului ca acestea nu mai suporta ultimele update-uri de securitate, implementate la nivel de industrie pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranta a tranzactiilor pentru clientii bancilor.”, spune BRD.

      Din pacate, BRD nu si-a anuntat clientii despre aceasta problema si nu i-a notificat din timp, astfel incat acestia sa stie ce pot face: fie isi schimba telefonul, fie trec la alta banca.

      Sfatul meu este sa faceti o reclamatie la BRD in acest sens.

      Sa-mi spuneti va rog daca aveti nevoie de ajutorul meu.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply
    1. admin Post author

      Sunati la BRD, la numarul +40213026161.

      Daca nu reusiti, reveniti la mine.

      Vasile Coman
      0723292899

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


8 + = 12