Vodafone a pacalit-o pe mama sa-i vanda un telefon, iar acum nu vrea sa-l ia inapoi. Ce pot sa fac?

abuz vodafone reclamatie

„Mama a fost la magazinul Vodafone pentru ca bateria mobilului ei era descarcata si avea nevoie de un incarcator. Vanzatoarea i-a spus mamei ca trebuie sa mearga cu mobilul la un service sau sa isi ieie un telefon nou, cand putea pur si simplu sa ii bage mobilul la incarcat acolo sa vada ca nu era nici o problema cu el. Mama are un inceput de Alzheimer’s si dementia. Nu a inteles nimica ce i sa spus acolo si nici ce i sa facut.
Cand am ajuns acasa am gasit o factura de 800 lei. Mama nici nu stia ca sia cumparat un telefon nou. E absurd ca mama sa isi cumprere un telefon nou cand nici nu stie sa il foloseasca pe cel vechi cum trebuie, un telefon nou cu agenda de contacte goala. E teribil ca Vodafone s-a folosit de starea slabita a mamei mele in asa fel. Nu mai zic de lipsa complecta de respect catre batrani.
Dorim, mama si cu mine, sa returnam mobilul. Am initiat mai multe demersuri la magazinul unde a fost cumparat mobilul Samsung Galaxi A14 si angajatul si refuza. Apelez la dumneavoastra pentru ajutor.”


Raspuns

Stimata doamna,

Ceea ce a facut Vodafone poate fi considerata o practica lipsita de etica sau chiar un abuz, chiar si fara a lua in considerare faptul ca mama dumneavoastra este in varsta si bolnava.

O companie serioasa, care-si respecta clientii, ar trebui sa accepte cererea de a returna telefonul, daca respectiva persoana doreste asta, chiar si din simplul motiv ca s-a razgandit, ca a gresit cand l-a luat.

Fiecare dintre noi greseste, chiar si cei tineri, iar o companie internationala atat de mare precum Vodafone, cu profituri ridicate, ar trebui sa se comporte in mod etic si sa ia in considerare elementele sociale, atunci cand isi vinde produsele. Mai ales in acest caz, cand este vorba de o persoana in varsta si bolnava.

Iar daca sunt adevarate circumstantele descrise, si anume ca mama dumneavoastra a vrut doar sa-si incarce telefonul la magazinul Vodafone, iar angajatul acestuia i-a spus ca de fapt trebuie sa-si cumpere un telefon nou, pentru ca ar fi defect, in loc sa-i incarce telefonul, atunci putem spune ca a fost vorba de un comportament comercial incorect, ba chiar de o tentativa de inselaciune, dupa parerea mea.

Insa aceste lucruri trebuie dovedite de o autoritate competenta, pe baza prevederilor legale privind protectia consumatorului, si anume ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului).

De aceea, va sfatuiesc sa faceti la o plangere impotriva Vodafone la ANPC, pe site-ul ANPC.ro, la acest link.

Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la ANPC, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu Vodafone.

Cu stima,

Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro

6 raspunsuri la “Vodafone a pacalit-o pe mama sa-i vanda un telefon, iar acum nu vrea sa-l ia inapoi. Ce pot sa fac?

  1. v

    Buna ziua Dl Coman,

    Nu am primit nici un raspunsde la ANPC. Am primit un mesaj mai demult ca raspunsul se prelungeste dar nimica de atunci. Nu cred ca mai voi auzi nimic.

    Mai am o matusa carui i sa intamplat exact acelas lucru care il a patit mama mea si sunt sigur ca problema se intampla zilnic cu alti vastnici care sunt vulnerabili. Foarte frustranta si trista toata treaba.

    Reply
  2. v

    Multumesc frumos pentru raspunsul Dvs. si pentru sustinere.

    Intre timp am mai primit un raspuns de la Vodafone gasit mai jos ca „Aceasta situatie a fost adresata magazinului pentru o posibila solutie”, la ultimul meu email.

    Am si scris la ANPC.

    Vodafone:

    „Buna ziua,

    Stimate domn, va multumim pentru faptul ca ne-ati scris si dorim sa venim in ajutorul dumneavoastra.

    Aceasta situatie a fost adresata magazinului pentru o posibila solutie.

    In cazul in care aveti nevoie pe viitor de sprijinul nostru, este suficient sa ne scrieti sau sa ne raspundeti la acest e-mail si veti avea intreg suportul nostru.

    Va dorim o zi frumoasa!”

    Reply
      1. v

        Acesta este raspunsul de la Vodafone, la a doua reclamatie facuta:

        „Buna ziua,

        Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a mesajului transmis.

        In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, pentru contractele semnate in magazin nu exista un termen de renuntare, astfel nu se poate da retur.

        Stimate domn, prin acest raspuns va informam ca pozitia oficiala Vodafone Romania SA a fost deja exprimata in cadrul raspunsului nostru anterior si ne vom mentine acest raspuns si in cazul unor sesizari ulterioare pe aceeasi tema din partea dumneavoastra.

        Va asiguram ca Vodafone Romania este o companie care isi propune sa acorde in totalitate suportul si implicarea necesare în sustinerea clientilor sai cu privire la utilizarea serviciilor sale in conditiile respectarii termenilor legali si a standardelor de functionare propuse.

        O zi frumoasa!

        Advisor, Written Support”

        Reply
      2. v

        Raspunsul primit anterior de la Vodafone a fost acesta:

        „Stimate client,

        Va multumim pentru mesajul transmis si pentru increderea pe care ne-o acordati!

        In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, pentru contractele semnate in magazin nu exista un termen de renuntare, astfel nu puteti sa returnati telefonul achizitionat.

        Referitor la contractul Vodafone agreat de doamna, va mentionam faptul ca inainte de incheierea unui contract, Vodafone prezinta o oferta de a contracta. Destinatarul ofertei Vodafone, in situatia in care apreciaza oferta ca atractiva o poate accepta sau o poate respinge.

        Din momentul acceptarii contractului, acesta devine obligatoriu pentru ambele parti contractante. Va asiguram ca parcurgerea informatiilor specificate in contract erau obligatorii inainte de acceptarea acestuia; prin acceptarea documentului intelegem ca ati fost de acord cu termenii si clauzele contractuale ce decurg din acestea.

        In virtutea acestor contracte, societatea S.C. Vodafone Romania s-a obligat sa presteze catre dumneavoastra servicii, iar dumneavoastra sa achitati contravaloarea lor, conform facturilor emise lunar si sa pastrati numarul aferent activ si cu oferta agreata pe intreaga perioada contractuala, din momentul semnarii.

        De asemenea, parcurgerea contractului de servicii, anterior semnarii, este in responsabilitatea clientului. Din momentul acceptarii ofertei si a semnarii contractului, acesta devine obligatoriu pentru ambele parti.

        In cazul in care aveti nevoie pe viitor de sprijinul nostru, este suficient sa ne scrieti sau sa ne raspundeti la acest e-mail si veti avea intreg suportul nostru.

        O zi frumoasa va doresc!
        Advisor, Written Support”

        Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2 × = 12