Autentificare esuata la myBRD net, desi am introdus cod utilizator si parola. Ce am gresit?

Pentru a accede la cont online prin MyBRD am introdua cod utilizator si am introdus parola primita de la banca, dar mi sa scris autentificare esuata. Ce am gresit?


Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Stimate doamna,

Este posibil ca parola sau codul de utilizator sa nu fie cel corect sau aplicatia de internet banking al BRD sa aiba probleme.

Pentru a rezolva problema accesului la BRD Net, pagina de internet banking a BRD, va rog sa luati legatura cu banca, la urmatoarele date de contact:

- Facebook: https://www.facebook.com/BRDGroupeSocieteGenerale?fref=ts

- adresa de mail: MyBRDContact@brd.ro ; trimiteti aici un e-mail si lasati-va numarul de telefon, pentru a fi sunat de banca.

- sau puteti suna la call center BRD: 0800 803 803, care e gratuit in Telekom, sau la *22622, cu tarif normal in Orange sau Vodafone.

Va rog sa reveniti sa-mi spuneti daca ati rezolvat problema sau doriti sa va ajut in continuare.

Cu stima,
Vasile Coman
Reclamatiibanci.ro

Un comentariu la “Autentificare esuata la myBRD net, desi am introdus cod utilizator si parola. Ce am gresit?

  1. Alex Marchis

    Am si eu aceeasi problema. “Solutia” este sa dezinstelez aplicatia si sa merg intr-un centru BRD ca sa fie reconfigurata. Pentru ca nu se poate face prin telefon. Am lucrat cu multe banci in Romania, asta e de departe cel mai prost si rigid sistem pe care l-am intalnit.

    Reply

Lasa un comentariu


2 + = 9